سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح خواهد شد

سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح خواهد شد آتلیه دات کام: سومین بخش از نمایشگاه گروهی تریلوژی رنگ، با عنوان «تریلوژی رنگ؛ پالت سفید» به کیوریتوری بصیر حسین بر در گالری گویه افتتاح خواهد شد.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، تریلوژی رنگ عنوان پروژه ای است که به پیچیدگی رنگ ها می پردازد و سه پالت رنگی آبی، قرمز و سفید را مورد بررسی قرار داده است. هر پالت رنگی نمایشگاهی گروهی با روایتی مستقل دارد و در تلاش است تا با بهره گیری از سه رنگ انتخابی و روایتی مرکزی، خوانشی امروزی از این رنگ ها ارائه کند.
نمایشگاه گروه نقاشی «تریلوژی رنگ؛ پالت سفید» به کیوریتوری بصیر حسین بر جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ در گالری گویه افتتاح می گردد.
در «تریلوژی رنگ؛ پالت سفید» آثاری از بهداد نجفی اسدالهی، بهنام بخشی، فرناز فردوسیان، زهرا عزیزی، سپیده مرشدی، شیوا بیرانوند، عاطفه مهرورز، مینو کیانی، مرضیه جعفری، مهرنوش ساوری، فاطمه عباس زاده، حوریه هاشمی و زهره صولتی به معرض نمایش گذاشته شده است.
برای بازدید از این نمایشگاه باید به گالری گویه، واقع در میدان هفت تیر، خیابان لطفی، نرسیده به مشاهیر، شماره‌ی سی ونه رفت.
این نمایشگاه روزانه از ساعت ۱۲ تا ۲۱ برپاست.






1403/02/06
10:30:40
5.0 / ۵
102
تگهای خبر: گالری , نقاشی , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,060
بازدید دیروز: 4,318
هفته اخیر: 33,453