چهارمین شب جشنواره موسیقی فجر

طرفداران علی زندوکیلی تولدش را تبریک گفتند به همراه فیلم

طرفداران علی زندوکیلی تولدش را تبریک گفتند به همراه فیلم به گزارش آتلیه دات کام، طرفدارهای علی زندوکیلی در شب کنسرت وی در تالار وحدت، تولد این هنرمند بهمن ماهی را تبریک گفتند.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، علی زندوکیلی (خواننده پاپ) در چهارمین شب از جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت روی صحنه رفت.
در این کنسرت قطعاتی همچون «جانانه»، «بهار شیراز»، «لالایی»، «عطر خاطره»، «آتش در آب»، «باورم کن»، «فصل پریشانی»، «دنیای بی رحم»، «روسری آبی»، «گل سرخ»، «برباد رفته»، «سکوت بی سرانجام»، «گریه های من»، «زیباترین رویا»، «بی تفاوتی»، «چه زیبایی»، «لحظه شیرین» اجرا شد.


علی زندوکیلی همچون خوانندگان محبوب پاپ ایرانی به شمار و خود تحصیلات موسیقی داشته است و شاید همین مورد باعث شده که شب کنسرت وی در تالار وحدت بر استقبال خوبی رو به رو شود و مخاطبانش با انرژی او را همراهی کنند.
البته این کنسرت در تالار وحدت با مشکلاتی که تالار وحدت چند سالی است دست به گریبان است رو به رو بود، نویزها و گوش خراش شدن صدای ارکستر و حتی بلندتر بودن صدای ارکستر سبب می شد که کیفیت صدای حقیقی خواننده به گوش نرسد. با این اما این امر سبب نشد که تماشاچیان از کنسرت خواننده محبوب خود لذت نبرند، چه بسا که گاه تماشاچیان با چشمانی پر از اشک و صدایی پر از احساس او را همراهی می کردند.
در این قسمت می توانید ویدیویی از اجرای علی زندوکیلی در تالار وحدت را ببینید:



منبع:

1402/11/27
16:21:27
5.0 / ۵
300
تگهای خبر: باتری , جشن , جشنواره , زیبایی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,168
بازدید دیروز: 4,301
هفته اخیر: 38,749