پاسخگویی صندوق اعتباری هنر به 63 هزار تماس تلفنی در سال 1402

پاسخگویی صندوق اعتباری هنر به 63 هزار تماس تلفنی در سال 1402 آتلیه دات کام: به گزارش آتلیه دات کام، معاون اعضای صندوق اعتباری هنر با اشاره به کاهش مدت زمان انتظار و سرعت پاسخگویی در مرکز تماس و پشتیبانی صندوق هنر اظهار داشت: در سال 1402 به بالای 63 هزار تماس اصحاب فرهنگ و هنر پاسخ داده شده است.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، مسلم کریمی با اشاره به عملکرد صندوق اعتباری در عرصه پاسخگویی به اعضا اظهار داشت: مرکز تماس و پشتیبانی صندوق هنر با هدف تسهیل و تسریع در پاسخگویی به سوالات فعالان حوزه فرهنگ و هنر افتتاح شد و در سه سال قبل توانسته پاسخگوی تلفنی سوالات اعضا باشد. بر این اساس، همکاران ما در این مرکز طی سال قبل به بالای ۶۳ هزار تماس اصحاب فرهنگ و هنر در حوزه انواع خدمات پاسخ دادند.
وی در ادامه اضافه کرد: طی این مدت، بیشترین تماس مربوط به شهریور ۱۴۰۲ با ثبت ۷ هزار و ۹۰۰ تماس بوده که مصادف با ایام ثبت نام بیمه درمان تکمیلی اعضای صندوق اعتباری هنر است.
کریمی بیان کرد: بیشترین تماس تلفنی با مرکز تماس صندوق اعتباری هنر را هنرمندان رشته های موسیقی، تجسمی و نویسندگان داشتند.
معاون اعضای صندوق هنر با اشاره به گسترش خدمات صندوق اعتباری هنر و ضرورت اطلاع رسانی و راهنمایی دقیق در این خصوص، اظهار داشت: با اهمیت ترین دلیلهای تماس اصحاب فرهنگ و هنر با این مرکز به ترتیب به سوالات حوزه های «عضویت»، «تسهیلات» و «بیمه تامین اجتماعی» اختصاص داشته است.
او اشاره کرد: تلاش ما بر این است که مرکز تماس و پشتیبانی صندوق با بهره بردن از همکاران مجرب و ارائه آموزش های مستمر همیشه پل ارتباطی فعالان حوزه فرهنگ و هنر با صندوق اعتباری هنر باشد.
بنابر اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر او در آخر اظهار داشت: شماره تلفن ۴۲۷۱۳۰۰۰ از ساعت ۸ تا ۱۶ پاسخگوی سوالات اصحاب فرهنگ و هنر در حوزه خدمات صندوق اعتباری هنر است.




منبع:

1403/01/18
10:14:52
5.0 / ۵
174
تگهای خبر: آموزش , خدمات , فرهنگ , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,123
بازدید دیروز: 4,426
هفته اخیر: 41,960