در اجرای ارکستر شرر چه گذشت؟

در اجرای ارکستر شرر چه گذشت؟ آتلیه دات کام: آتلیه دات کام: در ایام آخر اسفند آخرین کنسرت ارکستر «شرر» در سال 1402 به رهبری ارکستر علیرضا حاجی علی شیر با اجرائی قطعاتی ملی، میهنی و عاشقانه در تالار وحدت تهران اجرا شد.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، آخرین کنسرت ارکستر «شَرر» در سال ۱۴۰۲ به رهبری ارکستر علیرضا حاجی علی شیر، خوانندگی حمید دهقان و مجتبی قبادی در تالار وحدت تهران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.


در این کنسرت که توسط موسسه «فروغ فلق» برگزار گردید، گروه اجرائی در دو بخش مجزای موسیقی ایرانی و موسیقی نواحی منطقه کردستان به اجرای آثاری متفاوت و کمتر اجرا شده ای پرداخت.


در بخش اول کنسرت قطعات «رقص دایره»، «جامانده»، «تا منزل تو»، «ماه بی همتا»، «شیربانو» پیش روی مخاطبان قرار گرفت. این در حالیست که در بخش دوم نیز قطعات ملی، میهنی و عاشقانه «رها»، «زلف مجنون»، «مدهوش»، «دلباخته»، «پنهان»، «بریندار(محلی کردی)»، «شیرین گیان (محلی کردی)» و «حیران» به آهنگسازی مشترک علیرضا حاجی علی شیر و حمید دهقان و استفاده از اشعار حمید دهقان اجرا شدند.


ارکستر«شَرَر» که از سال ۱۳۹۴ تاسیس شده، مجموعه ای متشکل از سازهای ایرانی و کلاسیک است که طی سالهای اخیر آثار مختلفی را در اینگونه های موسیقایی ساخته است.
اجرای برنامه در برج آزادی، تالار رودکی، تالار اندیشه حوزه هنری، تالار سوره، فرهنگسرای نیاوران و فرهنگسرای ارسباران از دیگر کارهای این گروه در عرصه برگزاری کنسرت شمرده می شود.






منبع:

1402/12/23
10:29:28
5.0 / ۵
209
تگهای خبر: فرهنگ , موسیقی , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,857
بازدید دیروز: 4,745
هفته اخیر: 39,305