در و گبر و یك قرص نان تمام شد

تجلیل از داود فتحعلی بیگی در تالار چهارسو

تجلیل از داود فتحعلی بیگی در تالار چهارسو آتلیه دات کام: اجرای نمایش «در و گبر و یک قرص نان» با تجلیل از داود فتحعلی بیگی نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به انتها رسید.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «در و گبر و یک قرص نان» که از روز دوشنبه سی ام بهمن روی صحنه رفته بود، شامگاه روز دوشنبه شانزدهم اسفند به اجراهای خود در تئاتر شهر تمام کرد.
اهدای لوح قدرانی سید محمد جواد طاهری(رئیس مجموعه تئاترشهر) به داود فتحعلی بیگی نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی یکی از بخش های اجرای پایانی نمایش«در و گبر و یک قرص نان» در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر بود. نمایش «در و گبر و یک قرص نان» به نویسندگی و کارگردانی داود فتحعلی بیگی که یکی از نمایش های به صحنه رفته در قالب چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بود شامگاه دوشنبه سی ام بهمن ماه اجرای خودرا در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر شروع کرد.
در این اثر نمایشی، حمیدرضا معدنکن، امیرآزاد روستا، فاطمه رضا خانی، محمد رمضانی، کیانوش حاتمی، ساغر نوروزی، محمد حاج محمدی، مصطفی خدابنده لو، علی صابر، آرش اعظمی، ثنا آزاد روستا، امیر علی بهاری به عنوان بازیگر حضور داشتند. این در حالیست که عادل جلیلی دستیارو برنامه ریز، امیرآزاد روستا دستیار هنری، حمید فراهانی منشی صحنه و فاطمه کوه گیلانی روابط عمومی نیز دیگر عوامل اجرائی نمایش « در و گبر و یک قرص نان» را تشکیل می دادند.
اکنون نمایش های «آلاء» به کارگردانی محمد کاظم تبار و «مرد» به کارگردانی حسین احمد خانی در تالار قشقایی، «قویتر» به کارگردانی جواد تولمی و«همه چیز می گذرد تو نمی گذری» به کارگردانی غلامرضا عربی در تالار سایه و «هایکوی پاروزن یک دست» به کارگردانی ماندانا عبقری در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه هستند.



1401/12/17
14:24:25
5.0 / ۵
355
تگهای خبر: جشن , جشنواره , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,924
بازدید دیروز: 3,332
هفته اخیر: 40,378