ترین های ۱۴۰۱ در تلویزیون

حاشیه های مهران رجبی از ماجرای کانال کولر تا شلوار پلنگی

حاشیه های مهران رجبی از ماجرای کانال کولر تا شلوار پلنگی به گزارش آتلیه دات کام، طنازی از جنس خودش می گفت «معروف است که هر کانال که می زنی او را می بینی؛ مهران رجبی در همه کانال ها هست حتی کانال کولر!»؛ این جمله باآنکه به مزاح گفته شد اما چندان هم پُربیراه نیست. سال جاری مهران رجبی یکی از مردان پُرکار تلویزیون لقب گرفت و این حضور تا جایی پیش رفت که علاوه بر بازیگری در حوزه اجرا هم وارد شد.


مهران رجبی، چندسالی است که بعنوان یکی از بازیگران پُرکار سینما و تلویزیون شناخته می شود و سال جاری که تلویزیون برخی از مجریانش را به علل مختلف از دست داد، رجبی به تعبیری پای کار بود، دستی به اجرا برد و به قول معروف آچار فرانسه تلویزیون شد.
ایسنا به انگیزه نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در جهت معرفی «ترین» های فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۱، در قسمت پُرکارهای تلویزیون به چهره ای مانند «مهران رجبی» رسیده است که در ادامه این گزارش، کارنامه این بازیگر مرور خواهد شد.
این گزارش ها در ادامه با شخصیت های دیگر پیگیری خواهد شد.
رفتن برخی مجریان و فرصت برای تازه کارها
تلویزیون سال جاری از حضور مجریانی چون احسان علیخانی، سیدعلی ضیا، مهران مدیری، رامبد جوان، رضا رشیدپور و... کمتر بهره برد و این مسئله فضا را برای معرفی چهره های جدید حوزه اجرا فراهم نمود. در این میان بخشی از نیاز اجرای برنامه های تلویزیونی همانند گذشته توسط بازیگران تأمین شد که در جمعِ این افراد، مهران رجبی هم برای نخستین بار فرصت یافت تا علاوه بر ایفای نقش در مجموعه های تلویزیونی، حوزه اجرا را هم تجربه کند. بر این اساس، ویژه برنامه «خودمونی» از برنامه های جدی بود که با اجرای مهران رجبی به مناسبت شب یلدا ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه سیما رفت و این بازیگر میزبان مهمانانی از اقشار مختلف همچون هنرمندان، خوانندگان و... شد.
«پیرانه سر» شبکه سلامت برنامه دیگری بود که تلویزیون برای اجرا باز هم سراغ مهران رجبی رفت. برنامه ای که به لحاظ موضوعی سپردنش به مهران رجبی پرسش های بسیاری را متوجه تلویزیون کرد.
این روزها از رجبی بعنوان یکی از انتخابهای جدی اجرای برنامه نوروزی و تحویل سال ۱۴۰۲ هم یاد می شود؛ خبری که خبرنگار ایسنا کوشش کرد در گفت وگویی با خود این بازیگر صحتش را پیگیر شود اما تا لحظه انتشار این گزارش پاسخی از او دریافت نکرده است.
مهران رجبی در برنامه خودمونی


منبع:

1401/12/12
10:20:46
5.0 / ۵
451
تگهای خبر: سینما , فرهنگ , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 4,536
بازدید دیروز: 4,256
هفته اخیر: 39,757