دوربین بدون آینه سونی

دوربین بدون آینه سونی آتلیه دات کام: دوربین بدون آینه سونی A9 II معرفی گردید. این دوربین از سرعت عکاسی بیشتری نسبت به نسل گذشته خود برخوردار بوده و امکانات ارتباطی بیشتری را دارا می باشد.


سونی ساعاتی پیش از یک دوربین بدون آینه مجهز به سنسور 24.2 مگاپیکسلی CMOS خود پرده برداری کرد. دوربین سونی A9 II از پردازنده‌ی تصویر به‌روز شده‌ی BIONZ X قدرت می‌گیرد و می‌توانید با آن فایل صوتی ضبط کرده و در آن ذخیره کنید. این مدل می‌تواند مناسب طیف وسیعی از عکاسان حرفه‌ای٬ از فوتوژورنالیست‌ها گرفته تا عکاسان ورزشی باشد.
 
دوربین سونی ای 9 II از وضوح حداکثری 6000×4000 پیکسلی با نسبت‌های مختلفی شامل دو نسبت متداول 4:3 و 16:9 پشتیبانی می کند. عکس‌های ثبت شده توسط آن به لطف یک لرزشگیر 5 جهته بسیار صاف است. از دیگر قابلیت‌های آن نیز می‌توان به پشتیبانی از ذخیره‌ی عکس‌ها در فرمت خام RAW و فرمت مشهور JPEG و همچنین عکس‌هایی با عمق 14 بیت اشاره کرد.
 
این دوربین علاوه بر اندازه‌ی جمع و جوری که دارد٬ به یک نمایشگر لمسی 3 اینچی 1.44 میلیون تقطه‌ای به همراه یک منظره‌یاب الکترونیکی 3.68 میلیون نقطه‌ای از نوع OLED مجهز است. وای فای 2.4 و 5 گیگاهرتزی٬ درگاه اترنت ٬1000BASE-T درگاه USB 3.2 نسل یکمی Type-C و دو اسلات سیم کارت اس دی با پشتیبانی از کارت‌های UHS-II نیز در این دوربین نسل جدید حضور دارد.
 
همانطور که گفته شد٬ شما می‌توانید فایل‌های صوتی با این دوربین ضبط کنید. این می‌تواند راهی برای عکاسانی باشد که قصد دارند به همراه هر عکس خود٬ یک فایل صوتی توضیحاتی 60 ثانیه‌ای نیز ضبط کنند. اگر شما هم یک فوتوژورنالیست هستید٬ به کمک این راه می‌توانید بدون استرس از یاد رفتن تمام موارد مربوط به سوژه٬ از آن عکاسی کرده و با ضبط صدای خود هر اطلاعاتی که برای بعدا نیاز دارید را در داخل دوربین ذخیره کنید. سپس می‌توانید آن را به صورت بیسیم به لپ تاپ خود ارسال کرده و از روی آن گزارش‌نویسی کنید.
 
 
این دوربین جدید از فیلمبرداری 4K Ultra HD با نرخ 30 فریم بر ثانیه‌ای پشتیبانی می‌کند. فوکوس خودکار با ردیابی در لحظه‌ی چشم برای فیلمبرداری و همچنین حالت‌های Interval Shooting و Multi-Interface Shoe نیز در اینجا وجود دارد. سونی هیچ اشاره‌ای به پروفایل‌های عکس این دوربین نکرده است٬ اما انتظار می‌رود با هر بار شارژ ‌کامل بتوانید 500 عکس از طریق منظره یاب دیجیتالی و 590 عکس از طریق نمایشگر LCD آن را به ثبت برسانید.
 
دوربین بدون آینه جدید سونی به هیچ عنوان ارزان قیمت نیست. برای خرید آن باید 4498 دلار را بپردازید.
 
1398/07/13
22:26:11
5.0 / ۵
4049
تگهای خبر: دوربین , عکاسی , عکس , عکاس
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,851
بازدید دیروز: 6,081
هفته اخیر: 38,776