اسپری کردن لوگوی شرکت گاز روی نقاشی مشهور!

اسپری کردن لوگوی شرکت گاز روی نقاشی مشهور! آتلیه دات کام: زنی که یکی از مشهورترین تابلوهای نقاشی استرالیا را در اعتراض به اقدامات یک شرکت گاز مخدوش کرده بود، در نهایت جریمه شد.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، زن ۳۷ساله ای در اعتراض به تخریب صخره نگاره های «استرالیای غربی» که به یک شرکت گاز نسبت داده شده است، یکی از تابلوهای نقاشی مشهور استرالیا را مخدوش کرده بود.
این زن در دادگاهی که روز جمعه انجام شد برای اسپری کردن لوگوی یک شرکت گاز بر روی نقاشی «بخت برگشته» اثر «فردریک مک کوبین» مجرم شناخته شد.
در ویدئویی که از اقدام این فرد معترض در ماه ژانویه انتشار یافت، او علاوه بر اسپری کردن نام لوگو، حین چسباندن دستش به دیوار نزدیک شاهکار «مک کوبین» دیده می شود.
در نتیجه دادگاه این زن به پرداخت ۲، ۶۳۷ جریمه متهم شد.
مسوولان «گالری هنری استرالیای غربی» که محل نگهداری از نقاشی «بخت برگشته» اثر «فردریک مک کوبین» است، پیش تر اعلام نموده بودند که از این نقاشی با بهره گیری از یک صفحه شفاف پلاستیکی محافظت شده است و اسپری رنگ زرد به آن صدمه ای نرسانده است.
گروه محیط زیستی «Disrupt Burrup Hub» قبل تر خواهان توقف توسعه صنعتی در حوالی صخره نگاره های منطقه «پیلبارا» ایالت «استرالیای غربی» شده بود، چونکه محوطه «Murujuga» خانه بزرگترین و قدیمی ترین مجموعه سنگ نوشته های جهان است.




منبع:

1401/11/23
14:14:01
5.0 / ۵
435
تگهای خبر: شركت , گالری , نقاشی , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,537
بازدید دیروز: 7,574
هفته اخیر: 42,001