اختتامیه مسابقه نقاشی دست های پاك به صورت مجازی

اختتامیه مسابقه نقاشی دست های پاك به صورت مجازی آتلیه دات كام: آیین پایانی مسابقه بین المللی نقاشی «دست های پاك» دوشنبه ـ 19 آبان ـ ساعت 21 به صورت مجازی از مشهد و در سایت این رویداد پخش می شود.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، سایت این مسابقه هنری به آدرس اینترنتی cong-phcai.mums.ac.ir از ساعت ۲۱ روز دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ این آیین را به صورت زنده از شهر مشهد پخش می کند.

در این میان هم زمان با شیوع بیماری کرونا در ایران و تعداد زیادی از کشورهای جهان، فراخوان مسابقه بین المللی دست های پاک نجات بخش زندگی در رشته نقاشی و با موضوع بهداشت فردی و شست وشوی دست ها از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی منتشر گردید.

بر طبق این فراخوان کودکان و نوجوانان ۴ الی ۱۸ سال در بخش ملی و بین المللی از ۲۷ کشور جهان آثار خودرا تا اختتام مرداد در سایت www.paint.fast.kpf.ir بارگذاری کردند و حدود ۹ هزار اثر از ایران و ۲۷ کشور جهان به این مسابقه ارسال شد که حالا در مرحله داوری است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان های دانشگاه ژنو سوییس بعنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار در برگزاری این رویداد با کانون مشارکت داشتند.





منبع:

1399/08/19
22:58:50
5.0 / ۵
1505
تگهای خبر: سایت , مسابقه , نقاشی , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,756
بازدید دیروز: 6,081
هفته اخیر: 38,586