برگزاری عکاسی از خانه های تاریخی تهران

برگزاری عکاسی از خانه های تاریخی تهران آتلیه دات کام: در روز جهانی کار داوطلبانه یک فعالیت داوطلبانه برای عکاسی و معرفی خانه‌های تاریخی کمتر شناخته شده پایتخت در فضای مجازی برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، آقای پرهام جانفشان با اعلام این که این فعالیت داوطلبانه برای عکاسان و فعالان گردشگری برگزار می‌شود گفت: یکی از اهداف توسعه گردشگری پایدار در شهر تهران تقویت و گسترش مشارکت‌های اجتماعی شهروندان در صیانت از میراث‌فرهنگی و برنامه‌های گردشگری است.
او افزود: طرح فعالیت‌های داوطلبانه در حوزه‌های میراث‌فرهنگی و گردشگری تا پایان آذر برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود و مشارکت کنندگان در این طرح عکس‌ها و نوشته‌های خود را با هشتگ #تهران_پایتخت_زیبای_من در فضا‌های مجازی منتشر می‌کنند.
آقای جانفشان گفت: دوستداران فعالیت‌های داوطلبانه می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۵۰۰۰۵۴۲۰۲۰ پیامک کنند تا برنامه‌های مشارکتی به آن‌ها اطلاع‌رسانی شود.
طرح معرفی خانه‌های تاریخی خیابان ولیعصر با مشارکت شهرداری منطقه ۱۱ برگزار می‌شود و فعالان کار داوطلبانه در این طرح از خانه‌های تاریخی مینایی، امین بهادر و… بازدید و عکاسی می‌کنند.
1398/09/15
13:37:18
5.0 / ۵
2781
تگهای خبر: عکاسی , هنر , عکس , منظره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,195
بازدید دیروز: 4,256
هفته اخیر: 37,075