در خراسان جنوبی

برگزاری مسابقه عکاسی همراه با یار مهربان

برگزاری مسابقه عکاسی همراه با یار مهربان به گزارش آتلیه دات کام، به نقل از ایسنا معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت مسابقه عکاسی ؛ همراه با یار مهربان؛، همزمان با برپایی سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.


سید علی زمزم اظهار کرد: این مسابقه، از یکشنبه ۳ آذرماه جاری همزمان با آغاز کار سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان آغاز و تا ۷ آذرماه، یک روز مانده به پایان نمایشگاه ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه، کافی است عکس‌های خود از حضور در نمایشگاه را با هشتگ #باکتاب_باش در صفحه شخصی اینستاگرام منتشر و صفحه اینستاگرامی سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی با شناسه @Birjandbook تگ کنند.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: جمعه ۸ آذرماه همزمان با روز پایانی نمایشگاه کتاب استان، ۳۰ بن تخفیف ۵۰۰ هزار ریالی به ۳۰ عکس برتر اهدا خواهد شد.
 
زمزم یادآور شد: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی از ۳ لغایت ۸ آذرماه در بیرجند برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۱:۳۰ به این نمایشگاه مراجعه کنند.
1398/09/05
15:28:11
5.0 / ۵
2491
تگهای خبر: مسابقه , عکاسی , نمایشگاه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,706
بازدید دیروز: 4,940
هفته اخیر: 40,580