اثر هنرمند ایرانی در حراجی هلندی

اثر هنرمند ایرانی در حراجی هلندی آتلیه دات کام: اثری از «حجت امانی» در حراج «هسینک» واقع در هلند در کنار هنرمندان مشهور جهان چکش می خورد.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، اثر هنری از مجموعه «فرشتگان در بهشت» اثر «حجت امانی» در رویداد هنر معاصر و طراحی مدرن حراجی «هسینک» (Hessink) واقع در هلند با قیمت تخمینی ۲۰۰۰ الی ۳۰۰۰ یورو به مزایده گذاشته می شود.
این حراج بطور خاص برای علاقمندان و مجموعه داران هنر در سه بخش طراحی قرن بیستم، هنر بعد از جنگ و معاصر و هنرهای آفریقا و آسیا ترتیب داده شده است.
در حراجِ پیش رو مجموعه ای از آثار هنری هنرمندان و طراحان مشهوری مانند «اندی وارهول»، «سالوادور دالی»، «کیس ون دونگن»، «بنکسی»، «لیو بولین»، «دیوید لو فلمینگ»، «آندره لاسن» و... به حراج گذاشته شده است. همین طور مجموعه ای از مبلمان طراحی شده توسط «پیر ژانرت» و «جیندریش هالابالا» به مزایده گذاشته می شود.
آثار حجت امانی هنرمند معاصر علاوه بر موزه های هنرهای معاصر لس آنجلس، مونیخ، دوحه و لندن و... در حراج های بونامز لندن، بونامز دبی و ابوظبی ارائه شده است.
حراج هنرهای معاصر، آفریقا و آسیا ۲۳ نوامبر(۲۹ آبان) در حراجی هنرهای زیبای «هسینک» واقع در «هاسلت» کشور هلند برگزار می گردد.




منبع:

1402/08/21
08:40:37
5.0 / ۵
275
تگهای خبر: طراحی , قیمت , موزه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,656
بازدید دیروز: 4,301
هفته اخیر: 39,725