با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

افتتاح نمایشگاه عکاسی از خزر تا خلیج فارس

افتتاح نمایشگاه عکاسی از خزر تا خلیج فارس به گزارش آتلیه دات کام همزمان با روز ملی خلیج فارس و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشگاه عکاسی از خزر تا خلیج فارس در فرهنگسرای طوبی بندرعباس راه اندازی گردید.


سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین گفت: این اقدام تامل برانگیز دو دریای بزرگ ایران را از لحاظ فرهنگی و زیست محیطی به هم وصل کرد و نشان داد این پیوستگی فرهنگی به خوبی از جنوبی ترین تا شمالی ترین نقطه ایران وجود دارد.
 
 
 
وی افزود: فرهنگ ،زنجیر محکم و پیوسته ای است که بصورت نامحسوس همه اقوام و نژاد های ایرانی را با هم متحد می کند و نشان دادند این نوع اشتراکات می تواند باعث استحکام بیشتر وحدت بین مردم و اقوام مختلف شود.
 
 
 
حسام الدین انصاریان، رییس انجمن عکاسان هرمزگان نیز عنوان کرد: با راه اندازی تور عکاسی در مدت پنج روز توانستیم عکس های بسیار خوبی از استان های گلستان، مازندران و گیلان تهیه کنیم.
 
 
 
وی افزود: اعضای این تور پس از ورود به بندرعباس نیز به مدت دو روز با سفر به بندرلنگه، کنگ، لافت، قشم و هرمز از بخش های مختلف خلیج فارس عکاسی کردند که منتخبینی از عکس های تهیه شده چاپ و در نگارخانه کورش گرمساری در قالب نمایشگاه ارائه شده است.
 
 
 
گفتنی است؛ هشتمین جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس دهم اردیبهشت در تالار شهید آوینی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
1397/02/10
14:41:00
5.0 / ۵
3277
تگهای خبر: نمایشگاه , عکاسی , عکاس , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 4,576
بازدید دیروز: 4,415
هفته اخیر: 44,999