معرفی داوران جایزه بین المللی عکس 5

معرفی داوران جایزه بین المللی عکس 5 آتلیه دات کام: داوران چهارمین دوره جشنواره جایزه بین المللی «عکس 5» معرفی گشتند.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، مهدی شادی زاده _ دبیر جشنواره جایزه بین المللی «عکس ۵» _ اظهار داشت: چهارمین دوره این جشنواره مانند هر سال یکم تیر ماه سال جاری همزمان با سالروز تولد عباس کیارستمی انجام می شود. سه دوره قبلی در موزه سینما انجام شد اما بنا به دلایلی تصمیم گرفتیم افتتاحیه این دوره در مکان دیگری اجرا شود که به زودی محل دقیق برگزاری و برنامه های ویژه آن اعلام می شود.
دبیر جشنواره بین المللی «عکس ۵» در ادامه بیان کرد: امسال رییس هیئت داوران ناکافوجی عکاس مشهور ژاپنی است. سیاست این جشنواره این است که هر سال از حضور یکی از عکاسان مطرح و فیلمساز دنیا برای ارتقای عکاسی استفاده نمائیم که سال قبل ژان میشل فرودون رییس هیئت داوران بود.
او اضافه کرد: ناکافوجی تا به امروز حدود ۱۳ بار رییس هیئت داوران در جشنواره های مختلف در سراسر دنیا بوده ولی در ایران برای نخستین بار است که این اتفاق رقم می خورد. هدف این جشنواره این است که عکاسان ایرانی در کنار عکاسان دنیا خودشان را محک بزنند و هنر عکاسی در ایران بیشتر ارتقا یابد.
شادی زاده در آخر اظهار داشت: امسال فرانک باکویت از آلمان، آیاکو تاکایشی از فرانسه، لیلی گلستان از ایران، علیرضا شادی زاده از ایران، علیرضا کانجی از ایران، مجید طالبی از ایران، عادل هرویان از ایران، تاهیر عکاس مشهور از ترکیه، ماری زامیونا عکاس ایتالیایی، بهداد نجفی مدیر گالری راگادید و... هیئت داوران هستند.
عوامل این جشنواره عبارتند از: مهدی شادی زاده دبیر جشنواره و شورای سیاست گذاری، علیرضا شادی زاده شورای سیاست گذاری، لیلی گلستان شورای سیاستگذاری.






منبع:

1402/02/09
14:05:30
5.0 / ۵
480
تگهای خبر: جشن , جشنواره , سینما , عكاس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,439
بازدید دیروز: 4,256
هفته اخیر: 35,563