مدیركل میراث فرهنگی لرستان خبر داد:

تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز فرصت مناسب عرضه برنامه های فرهنگی و معرفتی است

تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز فرصت مناسب عرضه برنامه های فرهنگی و معرفتی است به گزارش آتلیه دات کام، لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان اظهار داشت: تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز باستانی فرصت مناسبی برای عرضه برنامه های فرهنگی و معرفتی است.


عطا حسن پور در گفتگو با ایسنا در ارتباط با فعالیت ها و برنامه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع لرستان در ماه مبارک رمضان، اظهار نمود: با عنایت به این که ماه مبارک رمضان و عید نوروز با هم تقارن و هم زمانی دارند بنابراین در نشست هماهنگی برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان که نهم اسفندماه با حضور دستگاههای اجرایی مرتبط در صداوسیمای مرکز استان برگزار شد، در مورد ویژه برنامه های فرهنگی متناسب با این ماه مبارک در لرستان بخصوص مجموعه فرهنگی، تاریخی قلعه فلک الافلاک تصمیم گیری شد.
وی با اشاره به اینکه تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز باستانی فرصت مناسبی برای عرضه برنامه های فرهنگی و معرفتی است، اضافه کرد: اجرای مسابقه ویژه ماه مبارک و نوروز، کتابخوانی، شعرخوانی و شاهنامه خوانی بخشی از برنامه هایی پیشبینی شده در نوروز و رمضان خواهد بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان افزود: همینطور آمادگی کامل به منظور همکاری با دیگر دستگاه ها همچون صداوسیما، اداره کل تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز، اداره کل اوقاف و امور خیریه و دیگر دستگاههای اجرایی که خواهان همکاری در این خصوص باشند، وجود دارد.
حسن پور اظهار داشت: صداوسیمای مرکز لرستان هم آمادگی خود برای پوشش بعضی از ویژه برنامه های نوروز و ماه مبارک رمضان در محوطه قلعه فرهنگی، تاریخی فلک الافلاک را اعلام نموده است.




منبع:

1402/01/01
16:31:46
5.0 / ۵
392
تگهای خبر: دستگاه , فرهنگ , كتاب , مسابقه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,839
بازدید دیروز: 6,081
هفته اخیر: 38,752