تاناکورا و قصه چند قتل خانوادگی

تاناکورا و قصه چند قتل خانوادگی آتلیه دات کام: آتلیه دات کام: رضا بهرامی از اجرای نمایش «تاناکورا» به عنوان نمایش تازه خود خبر داد، نمایشی که در آن چند قتل خانوادگی رخ می دهد.


این کارگردان تئاتر درباره ی اجرای این نمایش به ایسنا اظهار داشت: این روزها مشغول تمرین و آماده سازی نمایش «تاناکورا» هستیم که متن آنرا کهبد تاراج نوشته است.
او با ارائه توضیحاتی درباره ی داستان این نمایش اضافه کرد: این نمایش قصه سه خواهر است که عاشق تعزیه هستند ولی دو برادر دارند که مانع عشق آنها به تعزیه می شوند و در نهایت این ماجرا با قتل و کشتار تمام می شود و سرانجام تلخی دارد.
بهرامی افزود: فعلا مراحل کسب مجوز اجرا را طی می نماییم و مقرر است نمایش ما پس از دریافت مجوز از طرف شورای نظارت و ارزشیابی، از نیمه دوم بهمن در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود.
بگفته او، این نمایش با بازی مجید رحمتی، الهه شه پرست، لبخند بدیعی، مهدی ضیاییان، حسن تدینی و یکی دو بازیگر دیگر که به این ترکیب اضافه می شوند، روی صحنه خواهد رفت.
رضا بهرامی خود طراحی صحنه این نمایش را انجام می دهد و طراحی لباس بر عهده آلما گشتاسب است. همین طور شایان کیانی با طراحی پوستر و آرش فصیح به عنوان مدیر تولید با اجرای این اثر نمایشی همکاری دارند.





منبع:

1401/10/27
10:51:03
5.0 / ۵
377
تگهای خبر: پوستر , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 497
بازدید دیروز: 6,081
هفته اخیر: 34,068