اهالی موسیقی در مسیر جام جهانی-۵؛

تا پای جان برای ایران با صدای محمد معتمدی شنیدنی شد

تا پای جان برای ایران با صدای محمد معتمدی شنیدنی شد آتلیه دات کام: آتلیه دات کام: تک آهنگ تا پای جان برای ایران عنوان یکی از آثار انتشار یافته با موضوع حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی است که طی روزهای اخیر پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.


دریافت 59 MB
به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، «تا پای جان برای ایران» عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی انتشار یافته با موضوع حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی است که طی روزهای اخیر از شبکه های مختلف تلویزیون پیش روی علاقه مندان قرار گرفته است.
در این نماهنگ که مرداد ماه امسال به تهیه کنندگی انجمن موسیقی ایران تولید شده، احسان افشاری ترانه سرا، علیرضا دریایی آهنگساز و محمد معتمدی به عنوان خواننده حضور دارند.
انجمن موسیقی ایران در توضیحاتی درباره ی این قطعه نوشته است:
«قطعه «تا پای جان برای ایران» از تولیدات انجمن موسیقی ایران در مرداد ماه امسال، به آهنگسازی آقای علیرضا دریایی، ترانه سرایی آقای احسان افشاری و خوانندگی محمد معتمدی، هدیه ای به تیم ملی ایران و فدراسیون فوتبال بوده است که طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بر انتشار آن در نخستین روز بازی تیم ملی ایران است.
شایان ذکر است تیم تولید این اثر هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال نداشته و تنها در روند تولید آن با انجمن موسیقی ایران همکاری داشته اند.
با آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورمان و شفاف سازی رسانه ای در کارهای اینچنینی.»


منبع:

1401/09/01
22:11:57
5.0 / ۵
391
تگهای خبر: موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 589
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 29,369