گالری شیدایی میزبان کاتارسیس می شود

گالری شیدایی میزبان کاتارسیس می شود آتلیه دات کام: نمایشگاه گروهی نقاشی، ویدئو و آرت و حجم با عنوان کاتارسیس 17 تیر در گالری شیدایی افتتاح می شود.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، «کاتارسیس» عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی، ویدئو و آرت و حجم انیس بیک زاده، مریم رادمهر، دنیا رستمی، هستی طباطبایی و فاطمه منصوری است که توسط دنیا رستمی گردآوری شده و از هفدهم تیر تا هفتم مرداد در گالری شیدایی در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
دنیا رستمی درباره این نمایشگاه اظهار داشت: «کاتارسیس» عنوان اولین نمایشگاه گروهی جمع پنج نفره ما است و وجه اشتراک تشکیل این گروه هم کلاسی بودن در دانشگاه هنر و ادامه دوستی مان بوده است این گروه را اواخر شهریورماه سال قبل بعد از فراگیری بیماری کرونا با حضور چهار نفر شکل دادم. اعضای گروه هر یک در گوشه از جهان زندگی می کنند و کوشیدیم با وجود اختلاف زمان و مکان سر ساعات معینی با هم ارتباط بگیریم، موسیقی مشترکی گوش بدهیم و اهتمام نماییم فضاهای مشترکی را ایجاد نماییم و با هم کارهایی برای بسط دایره المعارف ذهنی هنرمان داشته باشیم. در فروردین ماه سال جاری مریم رادمهر نیز به جمع ما پیوست.
رستمی افزود: به مرور بواسطه دغدغه های مشترکی که با هم داشتیم، تصمیم گرفتیم که حول محور موضوع زن و رنجی مشترکی که هر یک به صورتی در زندگی مان تجربه کرده ایم آثاری را تحت عنوان کاتارسیس که به مفهوم تزکیه است، خلق نماییم و برخی از آثاری که در این مقطع زمانی خلق کرده ایم را در قالب نمایشگاه گروهی به نمایش می گذاریم. امیدوار هستم فعالیت گروه ما ادامه داشته باشد و به مرور شاهد برگزاری نمایشگاه های انفرادی و جمعی، گروه مان در سایر شهرهای ایران و خارج از کشور باشیم.
در این نمایشگاه ۲۰ اثر نقاشی، حجم و ویدئو آرت به معرض نمایش گذاشته می شود.
نمایشگاه «کاتارسیس» از ۱۷ تیر تا هفتم مرداد میزبان علاقه مندان خواهد بود. گالری روزهای یکشنبه تعطیل می باشد.


منبع:

1401/04/16
13:32:51
5.0 / ۵
555
تگهای خبر: گالری , موسیقی , نقاشی , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 427
بازدید دیروز: 6,081
هفته اخیر: 33,928