تعلیق تن در ساربان نمایش داده می شود

تعلیق تن در ساربان نمایش داده می شود به گزارش آتلیه دات کام نمایشگاه نقاشی های احسان ارجمند با عنوان تعلیق تن روز جمعه ۵ آذرماه در گالری ساربان روی دیوار می رود.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی گالری، مجموعه نقاشی های احسان ارجمند با عنوان تعلیق تن روز جمعه پنجم آذر ماه هزار و چهارصد در گالری ساربان روی دیوار می رود. در این نمایشگاه ۱۵ اثر نقاشی با تکنیک اکرلیک و زغال روی بوم و ۱۰ اثر طراحی با مرکب و پاستل روغنی روی مقوا نمایش داده خواهد شد.

ارجمند در طول سالهای فعالیت هنری اش به مفهوم انسان و به صورت ویژه «تن» توجه داشته و در بخشی از بیانیه این نمایشگاه اشاره می کند: «این آثار ادامه جست وجویم در بازنمایی تن انسان است که در جهت به دست آوردن تجربه بیشتر در روابط عناصر دیداری در قالب بیان شخصی به آن رسیدم. با این تفاوت که اینجا، بداهگی در خلق فرم و زندگی در لحظه، ذهن را به بازگویی روایتی از تجربه زیسته ام کشاند؛ از مرز باریک مرگ و زندگی تا محروم شدن از تعامل های ساده انسانی.»

احسان ارجمند متولد سال شصت ویک در آباده و از شاگردان هانیبال الخاص بوده است. سال هشتادوشش در رشته مجسمه سازی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد و بعد از وقفه ای چند ساله، تحصیلات خویش را در مقطع کارشناسی ارشد نقاشی در دانشگاه علم وفرهنگ ادامه داد. ارجمند از دهه هشتاد تابحال در سیزده نمایشگاه گروهی در تهران و بیروت حضور داشته و همینطور در گالری های لاله، دنا، طراحان آزاد و آرت لب بیروت نمایشگاه انفرادی و دونفره برگزار کرده است.
آخرین نمایشگاه او سال ۱۳۹۸ با عنوان «در متن تن» در گالری ساربان برپا شد.

نمایشگاه نقاشی «تعلیق تن» روز جمعه ۵ آذر ماه در گالری ساربان واقع در خیابان هویزه ی غربی، نبش خیابان شهید یوسفی، شماره ۱۳۰ افتتاح می شود و تا ۱۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت.


منبع:

1400/09/02
16:14:22
5.0 / ۵
793
تگهای خبر: طراحی , گالری , مجسمه , نقاشی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,754
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 33,699