در پاسخ به پیگیری مهر مطرح شد؛

افخمی فرزند بامداد را رها كرده است؟

افخمی فرزند بامداد را رها كرده است؟ به گزارش آتلیه دات کام غلامعلی اصغریان مدیرعامل موسسه عروج فیلم ضمن استمرار بلاتکلیفی پروژه پرحاشیه فرزند صبح، از ادامه حاشیه های حقوقی استفاده از صدای فرهاد مهراد در نسخه نهایی این فیلم اطلاع داد.



غلامعلی اصغریان مدیرعامل مؤسسه «عروج فیلم» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سرانجام نسخه نهایی شده فیلم «فرزند صبح» به کارگردانی بهروز افخمی که دو سال پیش و بعد از تدوین مجدد توسط این کارگردان آماده عرضه شده اما هنوز به نمایش عمومی درنیامده است، اظهار داشت: همه چیز هنوز به همان حالت قبل است و تصمیم تازه ای درباره این فیلم گرفته نشده، هرچند کارگردان اعتقاد دارد نسخه فعلی، نسخه نهایی است و حاضر است پای آنرا امضا کند اما پس از آماده سازی فیلم، اتفاق دیگری هنوز برای آن نیفتاده است.
وی در توضیح علل توقف عرضه عمومی این فیلم سینمایی اظهار داشت: بحث موسیقی این فیلم با خانواده مرحوم فرهاد مهراد هنوز حل نشده، در عین حال فاصله میان نظر تهیه کننده فیلم و کارگردان در این حوزه هم حل نشده، کارگردان مصر است که همین نسخه، نسخه نهایی است و تهیه کننده تاکید دارد که باید مشکل حقوقی موسیقی فیلم حل شود. بنابراین اختلاف نظر فعلا فیلم متوقف مانده است.

اصغریان درباره آخرین وضعیت پیگیری حقوقی خانواده فرهاد مهراد در زمینه موسیقی «فرزند صبح» هم تاکید کرد: پیگیری در این حوزه برعهده آقای افخمی است اما این پیگیری متوقف مانده کمااینکه نوعاً کارهای آقای افخمی از همین جنس است یعنی تا جایی پیش می رود و از جایی به بعد متوقف می ماند. امیدواریم در آینده نزدیک تصمیم روشنی هم در این حوزه گرفته شود.
این مقام مسئول در «عروج فیلم» درباره پیگیری این مؤسسه در این حوزه هم تاکید کرد: پیگیر هستیم و دعا کنید بزودی مشکلات این فیلم هم رفع گردد.
وی درباره دیگر تولیدات مؤسسه «عروج فیلم» هم اظهار داشت: هم اکنون مشغول ساخت یک مستند درباره یکی از فرزندان حضرت امام (ره) هستیم که کارگردان آن مصطفی رزاق کریمی است و این روزها در مرحله تحقیق و پژوهش قرار دارد. اگر جزئیات این پروژه به نتیجه قطعی برسد، درباره آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.
اصغریان در انتها درباره سرانجام مستند «بانو قدس ایران» از دیگر محصولات این مؤسسه هم اظهار داشت: این مستند آماده اکران و تنها شرایط کرونایی عرضه آنرا به تأخیر انداخته است. آن فیلم هیچ مشکلی برای عرضه ندارد. مسؤلان مرکز گسترش سینمایی مستند و تجربی هم پیگیر هستند تا بعد از اتمام شرایط کرونایی آنرا عرضه کنند. گزینه اکران آنلاین این مستند هم در دست بررسی می باشد و اگر شرایط اکران عمومی مهیا نشود حتما از این فضا استفاده خواهیم کرد.

1400/03/15
12:58:12
5.0 / ۵
750
تگهای خبر: آنلاین , سینما , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,596
بازدید دیروز: 4,395
هفته اخیر: 43,037