از سوی مركز موسیقی حوزه هنری؛

آلبوم رسم مناجات منتشر گردید

آلبوم رسم مناجات منتشر گردید آتلیه دات کام: مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با مشارکت مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما آلبوم رسم مناجات را در دسترس شنوندگان قرار داد.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، مرکز موسیقی حوزه هنری همزمان با حلول ماه مبارک رمضان آلبوم موسیقایی «رسم مناجات» را با مشارکت مرکز موسیقی صدا و سیما منتشر نمود.
مرکز موسیقی حوزه هنری که در سال ۱۳۹۹ همزمان با ماه مبارک رمضان با همکاری مرکز موسیقی صدا و سیما آلبوم «شهر مناجات» را که شامل آوازهایی در مناجات از استادان برتر موسیقی ایرانی منتشر نموده بود، در امتداد سیاست های اصولی کلی خود همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ آلبوم رسم مناجات را باتوجه به استقبال کم نظیر مخاطبان و علاقه مندان و در پاسخ به این شورعلاقه مندی منتشر نمود.
در تولید آلبوم رسم مناجات که با یاری ۸ خواننده شاخص از نسل های مختلف کشور تولید شده تمام همت تولید کنندگان معطوف بر این نکته بوده است که ظرافت ها و ظرفیت های شعر و موسیقی ایرانی در شناساندن ابعاد زیبای این ماه مبارک به سمع و نظر مخاطبان به ویژه جوانان و نوجوانان قرار داده شود.
در این آلبوم که مشتمل بر هشت قطعه موسیقایی با اسامی «گره گشا»، «باز آ»، «وصال تو»، «نور تجلی»، «سزاوار»، «غیر از تو نخواهم»، «تماشایی»، «تو دستم را گرفتی» در مایه های دستگاهی افشاری، سه گاه، بیات ترک، شور و مثنوی سه گاه تدارک دیده شده است، قاسم رفعتی، مظفر شفیعی، سیدرضا طباطبایی، سید جلال الدین محمدیان، مهدی محمدی، مهدی شهسوار، مهران زمانی یکتا و اشکان کمانگری بعنوان خواننده حضور دارند.
اشعار این آلبوم نیز از ریاضی یزدی، ابوسعید ابی الخیر، مولوی، حافظ، سجاد سامانی، خواجه عبدالله انصاری، محمد مهدی سیار و پروین اعتصامی است.
مدیر تولید این پروژه، اشکان کمانگری و مشاور حمیدرضا نوربخش دیگر چهره نام آشنای حوزه موسیقی است و کار میکس و پالایش این آلبوم را مهدی سالک اردستانی و یاسر فلاح پور به عهده داشته اند.
آلبوم «رسم مناجات» با ثبت اثر شماره ۳۹۹/م-۴۰۰ مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.


منبع:

1400/02/09
14:56:43
5.0 / ۵
815
تگهای خبر: آلبوم , دستگاه , موسیقی , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 829
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 29,849