دلایل استفاده از درب ضد سرقت

دلایل استفاده از درب ضد سرقت ایساتیس دارای بیشترین نوع تنوع در تولید درب های ضد سرقت متناسب با نیاز های شما می باشد.


چرا درب های ضد سرقت شرکت ایساتیس ؟

شرکت ایساتیس دارای پیش از ۱۵ سال تجربه در تولیدی درب لابی و پنجره می باشد. این سابقه سبب شده که دارای انواع طرح ها برای درب های داخلی و درب های ضد سرقت باشد مشتری می توانند طیف وسیعی از انتخاب را اعم از نوع متریال مورد استفاده مانند فلز مستحکم، چوب های طبیعی بلوط، راش، گردوی آمریکایی، و در انواع مدل های لوکس، مدرن، گلد وسفارشی با رنگ های چشم نواز و اندازه ی دلخواه را متناسب با بودجه ی خود پس از مشاوره ی کامل با تیم پشتیبانی ایساتیس  دارا باشد.

 

این نوید را به شما می دهیم که ایساتیس دارای بیشترین نوع تنوع در تولید درب های ضد سرقت متناسب با نیاز های شما می باشد.

 

۲۰۰ نیروی متخصص و کارشناسان آموزش دیده سبب شده که شرکت ایساتیس به عنوان یکی از نام های مطرح و دارای اعتبار تجاری در بازار داخلی از منظر نگرش دانش محور و سیستمی باشد واردات ماشین آلات پیشرفته ی تولید درب از آلمان و همچنین اعزام نیروهای خود به خارج از کشور برای دیدن آموزش سبب شده درب های ما از منظر کیفیت و همچنین قیمت از رقبای داخلی خود برتر و پایاپای محصولات خارجی قدم بردارد، شرکت ایساتیس یکی از اولین شرکت های تولید کننده ی درب ضد حریق و ضد سرقت در ایران می باشد که موفق به کسب گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهر سازی (B.H.R.C) شده است.

 

وهمچنین نشان گواهینامه استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت (ISO 9001) سبب اطمینان خاطرشما به جهت ارائه محصولاتی با کیفیت قابل قبول و خدمات پس از فروش می باشد.



دلایل استفاده از درب ضد سرقت

 

درب ضد سرقت با هدف اولیه محافظت از خانه و خانوادتان طراحی شده اند. دلایل بسیاری وجود دارند که باعث نصب درب های ضد سرقت می شوند شاید جذاب ترین آن ها این است که علاوه بر اطمینان خاطر در برابر سارق باعث صرفه جویی در هزینه های شما نیز می شود.

 

در خرید درب ضد سرقت ایساتیس درب همه ی ما به شما برای حفاظت از منزل و خانوادتان پیش از یک دستبرد کمک می کنیم. تمام سوال های شما در مورد هزینه، نوع درب مورد نیازتان و اینکه اصلا به درب ضد سرقت نیاز دارید یا نه توسط  تیم پشتیبانی پاسخ داده می شود.

 

درب ضد سرقت ایرانی ایساتیس متناسب با آب و هوای ایران بوده مواد به کار رفته و عایق کاری اصولی به منظور جلوگیری از افزایش هزینه های انرژی و ماندگاری بسیار بالا در طول زمان در ساخت آن انجام شده است.

 

 

 

دلایل استفاده از درب ضد سرقت

 

تولید لنگه دوتکه کشویی و پرکردن با بتن، تعویض پروفیل های ضعیف با ساختاری بسیار مستحکم در لنگه درب ها و استفاده از قفل های گاوصندوقی که به هیچ وجه نمی شکنند ما به جرات ادعا می کنیم درب های ضد سرقت ایساتیس درب از مقاوم ترین درب  ضد سرقت لابی در ایران و با کیفیتی بالاتر از درب های وارداتی ترک تولید و عرضه می شوند.

 

درب ضد سرقت سری لوکس

 

در این سری از درب های ضد سرقت، چهارچوب فلزی با روکش طبیعی چوب ارائه می گردد که از زیبایی ویژه ای بر خوردار است و همچنین لنگه بازشوی آن بطور کامل از پنل با روکش طبیعی چوب می باشد و با طرح های بسیار زیبای برجسته کاری شده، ارائه می گردد.

 

درب ضد سرقت سری مدرن

 

در درب های سری مدرن ایساتیس، لنگه بازشو کلیه درب ها، بطور کامل از پنل روکش لمینیت می باشد که با طرح های بسیار زیبا ارائه می گردد.

همچنین علاوه بر لنگه بازشوی درب ها، چهارچوب فلزی آن ها نیز با روکش لمینیت ارائه می گردد که از زیبایی ویژه ای برخوردار است.

 

 

درب ضد سرقت سری گلد

 

درب های ضد سرقت سری گُلد، فروش درب ضد سرقت دارای چهار چوب فلزی بوده و در لنگه بازشوی آن بطور کامل روکش طبیعی چوب بکار گرفته شده است.

این سری از درب ها با طرح های شیاردار ( CNC ) و یا طرح های بسیار زیبای بر جسته و منبت کاری شده ارائه می گردد.

 

 

درب ضد سرقت سری سفارشی

 

درب های ضد سرقت ویژه یا سری سفارشی، درب هایی هستند که بنا به نیاز مشتری و با تشخیص کارشناسان فنی ایساتیس بصورت تک لنگه، یک و نیم لنگه، دو لنگه و یا درابعاد مختلف مطابق با درخواست خریدار قابل سفارش و نصب می باشند.

 

ساختار و مواد به کار رفته در درب های ضد سرقت.

مهم ترین ویژگی درب های ضد سرقت توانایی این درب ها در مقابله با سارقان است رابج ترین روش ورود از طریق یک سری لگد و یا تنه زدن به درب می باشد اما در درب های ضد سرقت این روش جواب نداده و با این کار فقط به خود فرد آسیب وارد می شود تا اینکه بتواند درب  را بشکند و اصلی ترین وسیله مورد استفاده سارقان دیلم می باشد. یک درب ضد سرقت استاندارد علاوه بر زیبایی ظاهری باید دارای ساختار داخلی مستحکمی باشد که بتواند دربرابر دیلم و سایر ابزارآلات سارقین مقاومت کند. چارچوب و لنگه درب ها اجزای اصلی یک درب هستند. چارچوب انحصاری ایساتیس با ساختار دوتکه کشویی که با بتن پر می شود به هیچ وجه خم و تا نمی شود همچنین پروفیل های بسیار مستحکم به کاررفته در لنگه درب های ایساتیس با رنگ الکترواستاتیک با گارانتی ده ساله خیال شما را بابت نصب یک درب ضد دیلم واقعی مقاوم در برابر سرقت با استانداردهای روز جهان راحت می کند.

1400/02/06
22:53:44
5.0 / ۵
781
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 916
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 30,023