برای اجرا بعد از تعطیلی كرونایی؛

احتمالات علی شمس به تئاتر شهر می رود

احتمالات علی شمس به تئاتر شهر می رود آتلیه دات کام: علی شمس بیش از 2 ماه مشغول تمرین های نمایش احتمالات علی شمس است تا در تابستان سال جاری در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرد.



علی شمس نمایشنامه نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره برنامه ریزی خود برای تولید و اجرای اثری نمایشی در امسال، به خبرنگار مهر اظهار داشت: سال قبل قصد داشتم نمایشنامه «احتمالات علی شمس» را تولید و روی صحنه ببرم که به سبب شرایط کرونائی این امر میسر نشد. حدود ۲ ماه و نیم است که تمرین ها را شروع و انجام می دهیم تا امسال این اثر را روی صحنه ببریم.
وی با اشاره به اینکه به سبب تعطیلی های جدید کرونائی امکان انجام تمرین های «احتمالات علی شمس» با تمام ظرفیت وجود ندارد، درباره زمان و مکان مدنظر برای اجرای این اثر اضافه کرد: قصد دارم تابستان سال جاری «احتمالات علی شمس» را در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر اجرا کنم. آخرین بار ۶ سال پیش بود که با اجرای نمایش «قلعه انسانات» در سالن سایه، در مجموعه تئاتر شهر اثری را روی صحنه بردم.
شمس با اعلان اینکه «احتمالات علی شمس» دارای ۸ بازیگر است، درباره گروه بازیگری نمایش اظهار داشت: بهاره افشاری، دانیال خیری خواه، افسانه کمالی، فرزین محدث، مازیار سیدی، نسرین درخشان زاده، آرش اشاداد و امیر باباشهابی بازیگران این اثر نمایشی هستند.
وی درباره موضوع این اثر نمایشی، توضیح داد: نمایش «احتمالات علی شمس» یک اثر اپیزودیک است و به کتاب سوزی در تاریخ ایران می پردازد.
این کارگردان تئاتر در انتهای سخنان خود درباره شرایط و هزینه های تولید «احتمالات علی شمس» باتوجه به وضعیت کرونائی موجود و بالا رفتن هزینه های تولید، تاکید کرد: شرایط برای تولید این نمایش به شدت دشوار است برای اینکه ایده هایی برای اجرا دارم که عملی شدن شان نیازمند بودجه است ولی باوجود شرایط سخت موجود تمام تلاش خودرا به جهت اینکه آسیبی به تولید این اثر وارد نشود، انجام می دهم.


منبع:

1400/01/27
12:58:06
5.0 / ۵
1491
تگهای خبر: كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,164
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 30,089