برگزاری جشنواره عکاسی پرچم در قم

برگزاری جشنواره عکاسی پرچم در قم به گزارش آتلیه دات کام مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم از برگزاری جشنواره عکاسی ؛پرچم؛ با رویکرد مردمی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اطلاع داد.


ابوالقاسم مقیمی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فرهنگ‌سازی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از رویکردها و سیاست‌های اصلی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی است.
 
وی با اشاره به فلسفه برگزاری جشنواره عکاسی پرچم افزود: اصل این موضوع به دلیل توصیه و سفارش اکید مقام معظم رهبری در پاسداشت و تکریم پرچم جمهوری اسلامی هرسال در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزارشده و از آثار برگزیده تجلیل به عمل می‌آید.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم ویژگی‌های برگزاری جشنواره پرچم را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: در جشنواره امسال پرچم قم از پرچم عزای شهادت حضرت زهرا(س) و پرچم جمهوری اسلامی که در درب منازل نصب می‌شود مسابقه عکاسی برگزار می‌شود.
 
مقیمی با اشاره به هدف اصلی برگزاری مسابقه پرچم در دهه فجر و ایام سوگواری حضرت زهرا(س) ادامه داد: ادغام شدن عزا و سوگواری حضرت زهرا(س) و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تصاویر ماندگاری در اذهان شهروندان نقش خواهد بست، در این جشنواره مردمی، شهروندان پرچم‌های ایران و پرچم‌های عزای خود را در درب منازل خود نصب خواهند کرد.
 
وی تأکید کرد: عموم مردم قم تا 25 بهمن می‌توانند آثار عکاسی خود را از جشنواره پرچم به آدرس دبیرخانه ارسال کنند، جشنواره پرچم یکی از حرکت‌های ماندگار و فرهنگ‌ساز در ادغام ابعاد ملی و مذهبی در دهه فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: از نفرات برتر جشنواره پرچم همزمان با اختتامیه جشنواره مردمی چله سرو تجلیل و تقدیر به عمل می‌آید.
1397/11/08
19:03:38
5.0 / ۵
2997
تگهای خبر: جشنواره , عکاسی , مسابقه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,437
بازدید دیروز: 7,574
هفته اخیر: 39,801