تبلیغ آتلیه ای که دردسر ساز شد

تبلیغ آتلیه ای که دردسر ساز شد به گزارش آتلیه دات کام رئیس پلیس فتا استان اصفهان از دستگیری متصدی آتلیه عکاسی که با انتشار تصاویر خصوصی زوج های جوان اقدام به تبلیغ آتلیه خود در یکی از شبکه اجتماعی، کرده بود اطلاع داد.


سرهنگ سید "مصطفی مرتضوی رییس پلیس فتا استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی ،وی و همسرش به عنوان مدلینگ عکس در فضای مجازی، موضوع در درستور کار کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان قرار گرفت.
 
 
وی ادامه داد: کارشناسان این پلیس با انجام تحقیقات تخصصی در فضای مجازی عامل انتشار این تصاویر که متصدی آتلیه عکاسی بود را شناسایی و در عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.
 
 
این مقام انتظامی بیان داشت: متهم ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان‌ کرد مدتی است که برای تبلیغ آتلیه خود، اقدام به ساخت صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده و تصاویر بعضی از مشتریانش را بدون اجازه آنها به عنوان مدلینگ انتشار می داده است.
 
 
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: آتلیه های عکاسی محرم و حریم خصوصی نیستند و شهروندان همواره باید مراقب سوء استفاده از تصاویر خود در آتلیه ها، آرایشگاه‌های زنانه و مراسم های عروسی باشند، زیرا ممکن است افرادی با انتشار تصاویر خصوصی‌ دیگران در فضای مجازی، درصدد سودجویی و هتک حیثیت آنها برآیند.
 
 
سرهنگ "مرتضوی" در پایان از کاربران فضای مجازی خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و کانال رسمی پلیس فتا در پیام‌رسان‌های داخلی با آی دی cyberpolice با ما در‌ میان بگذارند.
1397/05/19
22:50:09
5.0 / ۵
3604
تگهای خبر: آتلیه عکاسی , عکاسی , تصویر , عکس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,794
بازدید دیروز: 7,574
هفته اخیر: 42,515