با حضور مسئولان وزارت نفت:

برگزاری اختتامیه جشنواره بین المللی عکاسی

برگزاری اختتامیه جشنواره بین المللی عکاسی به گزارش آتلیه دات کام، به نقل از فارس اختتامیه دومین دوره جشنواره بین المللی عکاسی نگاه آبی دانشگاه تهران هفته آینده با هدف فرهنگ‌سازی حفاظت از محیط زیست و انرژی‌های پاک با حضور مسئولان وزارت نفت و نمایندگان مجلس توسط دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.


کانون هنر و زیست بوم دایره آبی دانشگاه تهران و دانشگاه هنر با حمایت شرکت بهینه سازی مصرف سوخت ایران، دومین دوره جشنواره بین المللی عکاسی «نگاه آبی» را در راستای آموزش و فرهنگ سازی مصرف صحیح انرژی و استفاده از انرژی های پاک؛ در سه بخش برگزار کرد.
 
در این باره، محمدعلی زارع چاهوکی، مدیرکل فرهنگی دانشگاه تهران با بیان اینکه اختتامیه دومین دوره جشنواره بین المللی عکاسی «نگاه آبی» روز چهارشنبه مصادف با 30 خردادماه در محل تالار روح الامینی باغ موزه نگارستان تهران برگزار می‌شود، به خبرنگار فارس، گفت: این رویداد مهم با حضور مسئولان وزارت نفت و نمایندگان مجلس و مسئولان دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
 
وی درباره اهداف این جشنواره بین‌المللی، افزود: کمک به شناخت و فرهنگ‌سازی برای معرفی انرژی‌های پاک؛ استفاده از ابزار هنر برای فرهنگ‌سازی مصرف صحیح انرژی، ایجاد فضای آشنایی برای عموم علاقه مند به عکاسی، فرهنگ سازی در جهت جلوگیری از هدررفت انرژی، ترغیب به استفاده مخاطبان از انرژی‌های پاک به جای سوخت‌های فسیلی، فرهنگ سازی در جهت کاهش آلودگی هوا و کمک به کاهش معضلات محیط زیست جهانی از اهداف این جشنواره هستند.
 
مدیرکل فرهنگی دانشگاه تهران، تأکید کرد: در اختتامیه این جشنواره معاون فرهنگی دانشگاه تهران آقای سرسنگی و سایر مسئولان و اساتید دانشگاه حضور خواهند داشت.
1397/03/26
10:52:29
5.0 / ۵
3193
تگهای خبر: عکاسی , جشنواره , هنر , عکس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,040
بازدید دیروز: 7,574
هفته اخیر: 41,007