برگزاری مسابقه عکاسی در همدان

برگزاری مسابقه عکاسی در همدان به گزارش آتلیه دات کام مسئول بسیج هنرمندان استان همدان گفت: مسابقه عکاسی «پرچم من» با محوریت دهه مبارک فجر در همدان برگزار می گردد.


رسول کرمی، مسوول بسیج هنرمندان استان همدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان اظهار کرد: مسابقه عکاسی «پرچم من» با محوریت دهه مبارک فجر در دو بخش عکاسی‌حرفه‌ای و موبایلی در همدان برگزار می شود.
 
 
 
وی افزود: این مسابقه استانی با موضوعات، جشن‌های دهه مبارکه فجر، راهپیمایی 22 بهمن، پرچم ایران، تزئینات و آذین‌بندی مربوط به دهه فجر برگزار می‌شود.
 
 
 
وی با بیان اینکه این مسابقه به همت بسیج هنرمندان و حوزه هنری برگزار می شود، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را از 15 بهمن تا 15 اسفند از طریق کانال تلگرامی و نشانی الکترونیکی 1395.honar@yahoo.com  ارسال کنند.
 
 
 
مسوول بسیج هنرمندان استان همدان خاطرنشان کرد: برگزیدگان نفرات اول تا سوم در بخش عکاسی حرفه ای جوایز ارزنده ای به ترتیب پنج میلیون ‌ریال، سه میلیون‌ ریال و 2 میلیون‌ ریال دریافت می کنند.
 
 
 
کرمی عنوان کرد: همچنین در بخش عکاسی با موبایل به 10 نفر از افرادی که دارای عکس بر‌تر هستند به هر کدام یک میلیون‌ ریال تعلق می گیرد.
 
 
 
وی گفت: با فاصله گرفتن از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و سپری شدن زمان و ایام، نیاز به تشریح و تبیین رویدادهای انقلاب، اوضاع و فضای آن موقع و ایثار و فداکاری های مردم بیشتر می شود، چون با گذر زمان بروی این اتفاقات پرده کشیده می شود.
 
 
 
وی بیان داشت: برکات تشکیل جمهوری اسلامی و استقرار این نظام مقدس مردم سالار دینی در برابر یک رژیم مستبد موروثی تحت امر امریکا و بدون نقش و تاثیر مردم باید تبیین شود.
1396/11/16
14:26:22
5.0 / ۵
3382
تگهای خبر: عکاسی , هنر , هنرمند , عکس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,846
بازدید دیروز: 7,574
هفته اخیر: 40,619