تیزر مجموعه مستند داستان های ناگفته منتشر گردید

تیزر مجموعه مستند داستان های ناگفته منتشر گردید آتلیه دات كام: تیزز مجموعه مستند 6 قسمتی داستان های ناگفته به كارگردانی سید احسان نیكبخت منتشر گردید.


دریافت 13 MB به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی «روایت فتح»، مجموعه مستند «داستان های ناگفته» کاری از گروه مستند بنیاد فرهنگی «روایت فتح» به کارگردانی سید احسان نیکبخت است که در ۶ قسمت شرحی بر فعالیت ها و اقدامات نیروی هوایی ارتش در جنگ با دشمن بعثی دارد این مستند روزهای دوشنبه ساعت ۱۹: ۴۵ و تکرار آن روز بعد در ۲ نوبت ۵ بامدادان و ۱۵ از شبکه مستند پخش خواهد شد.
سید احسان نیکبخت درباره این مجموعه اظهار داشت: هر قسمت از این مجموعه مستند، یک بازه زمانی را روایت می کند. قسمت اول «داستان های ناگفته» نام دارد و نگاهی گذرا دارد به آنچه در نیروی هوایی صورت گرفت.
این کارگردان مستند همین طور درباره قسمت های دوم و سوم این مجموعه عنوان کرد: ۲ قسمت بعدی مجموعه بر ۱۵ روز ابتدایی جنگ در پایگاه دزفول و یک ماه ابتدایی جنگ داخل کشور عراق تمرکز دارد. بازه زمانی که در آن نیروی هوایی با تعداد پروازها و ماموریت های دقیقی که انجام می داد صادرات نفت عراق را از بین برد و نیمی از نیروی هوایی عراق در هفته اول از بین رفت.
نیکبخت در آخر از قسمت چهارم و پنجم با عنوان «ارتفاع پست» نام برد و اظهار داشت: در این قسمت ها علاوه بر بررسی روزهای ابتدایی جنگ در دشت خوزستان به تأثیر عکاسی های هوایی در چهار عملیاتی که منجر به خروج کامل دشمن از خاک ایران تا زمان آزادسازی خرمشهر شد، پرداخته ایم.


منبع:

1399/08/11
14:18:20
5.0 / ۵
1644
تگهای خبر: عكاس , عكاسی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,995
بازدید دیروز: 6,081
هفته اخیر: 39,064