چند پیام تسلیت برای درگذشت مسعود مهرابی

چند پیام تسلیت برای درگذشت مسعود مهرابی آتلیه دات كام: نهادها و مراكز مختلف درگذشت مسعود مهرابی صاحب امتیاز مجله فیلم را تسلیت گفتند.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از مهر، به دنبال درگذشت مسعود مهرابی صاحب امتیاز مجله فیلم نهادها و مراکز مختلف درگذشت وی را تسلیت گفتند.
در متن پیام تسلیت انجمن عکاسان سینما آمده است: «درگذشت مسعود مهرابی مدیرمسئول و صاحب امتیاز مجله «فیلم»، یکی از موثر ترین نویسندگان کتب سینمای ایران را به خانواده آن مرحوم و جامعه هنری تسلیت می گوییم و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندیم.»
او کوله باری باارزش از تالیفات را به یادگار گذاشت
در پیام علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به مناسبت درگذشت زنده یاد «مسعود مهرابی» آمده است:
«انالله و انا الیه راجعون
یکی دیگر از پیشکسوتانِ وزین و معتبرِ عرصه رسانه، کتب سینمایی و نقدِ علمی دعوت حضرت حق را لبیک گفت و جامعه هنری و رسانه کشور را در نهایت تألم و اندوه فراوان، به سوگ نشاند.
درگذشت مرحوم مغفور «مسعود مهرابی» را که در ثبت تاریخ سینمای ایران، کوله باری باارزش از تألیفات و مکتوباتِ ماندگار از خود به یادگار گذاشت، به خانواده ارجمند، همکاران ماهنامه فیلم و دوستداران شریف ایشان تعزیت و تسلیت عرض نموده، از درگاه پروردگار لطیف، برای روحش علو درجات و آرامش ابدی مسئلت می نمایم.»
اتفاقی تلخ و حزن آور
ستاد اطلاع رسانی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم «مقاومت» با انتشار پیامی درگذشت مسعود مهرابی، منتقد و روزنامه نگار باسابقه و مدیر مسئول ماهنامه فیلم را تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است: «بازگشت همه به سمت خداوند است. درگذشت مسعود مهرابی نویسنده، روزنامه نگار و منتقد باسابقه و مدیر مسئول ماهنامه فیلم، تلخ و حزن آور است. او یکی از سه ستون اصلی ماهنامه ای است که طوفان های سهمگین روزگار را تاب آورده و بر نسل های مختلف مشتاق سینما، ادبیات و فرهنگ تاثیر داشته است. فقدان او، ضایعه ای بزرگ برای جامعه سینمای ایران است. امید که روحش در سایه پر مهر الطاف الهی در آرامش باشد.
دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم «مقاومت» این ضایعه را به خانواده محترم مهرابی، همکاران وی در ماهنامه سینمایی «فیلم» و جامعه روزنامه نگاران و اهالی سینما تسلیت می گوید.»
یکی از سه ستون اصلی رفت
روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نیز در پیامی اعلام نمود: «از درگذشت غم انگیز مسعود مهرابی که ۳۸ سال تمام، بی وقفه مجله وزین فیلم را در کنار ۲ ستون دیگر این ماهنامه تخصصی، هوشنگ گلمکانی و عباس یاری منتشر کرد، بسیار متاسفم. در جمع نشریات خصوصی ایران، این استمرار انتشار و این حد موفقیت در عرصه فرهنگی سینما، به راستی بی نظیر است. ضمن اینکه کتاب «تاریخ سینمای ایران» او نیز از آثار ماندگار تاریخ سینمای ایران است که نزد دوستداران سینما به یادگار خواهد ماند.
مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با نهایت تاسف و تاثر، درگذشت زنده یاد مسعود مهرابی را به خانواده محترم وی، دوستان معزز مجله فیلم و همکاران دیرین رسانه های جمعی تسلیت گفته؛ برای روح بلند آن سفرکرده غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نماید. روحش شاد و قرین رحمت الهی باد.»


منبع:

1399/06/10
17:30:12
5.0 / ۵
1864
تگهای خبر: آرامش , تخصصی , جشن , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,970
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 36,131