در روسیه

افتخارآفرینی عکاس ایرانی

افتخارآفرینی عکاس ایرانی به گزارش آتلیه دات کام نیلوفر شریفی شاعر، عکاس و مترجم ایرانی به عنوان برگزیده رقابت‌های بین‌المللی ۳۵Awards روسیه معرفی گردید.


نیلوفر شریفی برگزیده رقابت‌های بین‌المللی عکاسی مفهومی ۳۵Awards شد.
 
وی با مجموع ۶ عکس سیاه و سفید مینیمال در این رقابت مستند عکاسی شرکت کرده و در کنار ۳۵ عکس برگزیده دیگر این رقابت از کشور هلند قرار گرفت. عکس‌های ۳۵ عکاس برتر این رقابت‌ها در کتاب و کاتالوگ این جشنواره در روسیه منتشر شده است.
 
این رقابت عکاسی هر سال در روسیه و در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود. در این دوره از رقابت‌ها ۱۱۷۵۴۱ عکاس از سراسر جهان با ۴۱۸۰۰۰ عکس شرکت کرده بودند.
 
این عکاس پیش‌تر نیز در رقابت‌های عکاسی متعددی برگزیده و تقدیر شده است و در سال ۲۰۱۸ در بین ۱۰۰ عکاس برتر جهان در این رقابت‌ها قرار گرفته بود همچنین در دهمین دوره رقابت عکاسی FokusAward که رقابتی در حوزه عکاسی مفهومی است و در کشور آلبانی برگزار می‌شود توانست با یک عکس سیاه سفید مینیمال و مفهومی به عنوان برگزیده شناخته شده و در کنار دیگر برگزیدگان این رقابت‌ها در گالری هنری فیر در شهر تیرانا پایتخت این کشور به نمایش آثار خود بپردازد.
 
نیلوفر شریفی شاعر و عکاس و مترجم ایرانی مقیم هلند است و از او آثار متعددی منتشر شده است که می‌توان به مجموعه شعر «نیلوفر، نام دیگر زخم است» نشر بوتیمار اشاره کرد که دوبار نامزد دریافت جایزه ادبی الوند و جایزه شعر خبرنگاران شد.
1399/04/30
22:28:16
2.5 / ۵
2314
تگهای خبر: عکاس , عکس , عکاسی , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
حسن:
خیلی ممنون اطلاعات خوبی بود
kontkala.com
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 305
بازدید دیروز: 3,332
هفته اخیر: 33,140