دانلود دختر شیطان

دانلود دختر شیطان سرانجام فیلم محبوب و پرطرفدار دختر شیطان به شبکه نمایش خانگی می آید. فیلم محصول مشترک ایران و هند که از مدت ها قبل همگان در انتظار پخش آن بودند.


سرانجام فیلم محبوب و پرطرفدار دختر شیطان به شبکه نمایش خانگی می آید. فیلم محصول مشترک ایران و هند که از مدت ها قبل همگان در انتظار پخش آن بودند.

دختر شیطان یا همان سلام بمبئی 2، کاری از قربان محمدپور کارگردان باسابقه ایرانی است که آثار بسیار مطرحی چون سلام بمبئی 1 و زبان مادری را در کارنامه خود دارد. این فیلم در سال 96 و در هندوستان و با حضور جمعی از ستارگان ایرانی و سینمای بالیوود ساخته شده است.

حمید فرخ نژاد، جکی شروف، سیمران میشکروتی، گلشن گروور، ایشا روات، فردین حفیظی و محمدرضا شریفی‌ نیا در حالی بازیگران فیلم دختر شیطان را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: داستان یکی از بچه های ابلیس است که نمی خواهد راه پدرش را ادامه دهد. از سویی خداوند برای پذیرفتن توبه این دختر شیطان شرط می گذارد تا وی به زمین رفته و به یک انسان بیگناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین شده و دنبال یک آدم بی گناه می گردد… .

از نکات قابل توجه دیگر این فیلم، کمپانی پوجا فیلم هندوستان می باشد که تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است.

سلام بمبئی 2 با نام فرعی دختر شیطان از 10 تیر 96 بود که از سویی وزارت ارشاد، پروانه ساخت گرفت! سپس از تاریخ 9 بهمن 96 نیز از سوی دولت هند موفق به پروانه و مجوز ساخت شد. در نهایت 13 اسپند ماه 96 بود که جلوی دوربین رفته، سپس 15 خرداد 98 به روی پرده سینماهای ایرانی رسید و اینک در یک قدمی پخش در شبکه نماایش خانگی قرار دارد.

 

شما می توانید فیلم کمدی و طنز بسیار جذاب دختر شیطان را از لینک زیر و در وبسایت کول دانلود، دریافت نمایید:

دانلود فیلم دختر شیطان

 

1398/12/10
15:55:06
5.0 / ۵
3228
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,224
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 30,209