کرونا نمایشگاه عکاسی را لغو کرد

کرونا نمایشگاه عکاسی را لغو کرد به گزارش آتلیه دات کام کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۲۰، تنها نمایشگاه بزرگی نیست که شیوع ویروس کرونا آن را کنسل می کند؛ زیرا نهاد برگزارکننده‌ ( CP+ ۲۰۲۰) نیز از لغو برگزاری این همایش بزرگ عکاسی اطلاع داده است.


اتحادیه‌ی بین‌المللی دوربین و محصولات تصویربرداری، موسوم به CIPA، به‌تازگی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است قصد ندارد همایش CP+ ۲۰۲۰ را برگزار کند. این نمایشگاه تجاری براساس اعلام رسمی CIPA به‌دلیل نگرانی‌ها باب شیوع ویروس کرونا لغو شده است.
 
CIPA، نهاد اصلی برگزارکننده‌ی نمایشگاه تجاری CP+ ۲۰۲۰، گفته است همایش سالانه‌ی سی‌پی پلاس که قرار بود از ۲۷ فوریه‌ تا ۱ مارس ۲۰۲۰ (۸ تا ۱۱ اسفند ۱۳۹۸) در شهر یاکوهومای ژاپن برگزار شود، به‌صورت رسمی لغو شده است.
 
در اطلاعیه‌ی مؤسسه‌ی CIPA آمده است:
 باتوجه‌به اینکه در‌حال‌حاضر درمان اثربخش یا روش دقیقی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونای جدید (COVID-۱۹) وجود ندارد، همایش CP+ ۲۰۲۰ لغو شده است.
 
کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۲۰ (MWC ۲۰۲۰)، بزرگ‌ترین همایش موبایل‌محور دنیا که سالانه میزبان چندهزار غرفه‌دار و صدهاهزار نفر بازدیدکننده است، یکی دیگر از نمایشگاه‌های بزرگی به‌شمار می‌آید که شیوع ویروس مرگ‌بار کرونا آن را لغو کرد. در ابتدا، اتحادیه‌ی GSM، موسوم به GSMA و عامل برگزاری MWC، اصرار می‌کرد این همایش در سال ۲۰۲۰ هم برگزار شود؛ اما افزایش نگرانی‌ها از شیوع کرونا و انصراف شمار درخورتوجهی از شرکت‌های گوشی‌ساز از حضور در همایش MWC ۲۰۲۰، درنهایت باعث لغو برگزاری آن شد.
 
بسیاری از کاربران در فضای مجازی نگران لغو برگزاری همایش CP+ ۲۰۲۰ بودند که درنهایت، این اتفاق رنگ حقیقت به‌خود گرفت. حساب کاربری رسمی همایش سی‌پی پلاس با انتشار توییتی جدید به زبان ژاپنی رسما تأیید کرده است در سال ۲۰۲۰، این همایش برگزار نمی‌شود. براساس مطالب منتشرشده در وب‌سایت رسمی مؤسسه‌ی CIPA، سال گذشته‌ی میلادی، همایش سی‌پی پلاس میزبان غرفه‌دارانی از ۱۲۰ کشور دنیا بود و تقریبا ۷۰ هزار بازدیدکننده داشت. در‌حال‌حاضر، جزییات بیشتری از همایش CP+ ۲۰۲۰ دراختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است و هیچ‌یک از شرکت‌های حاضر در CP+ ۲۰۲۰ اطلاعیه‌ای در‌این‌باره منتشر نکرده‌اند.
1398/11/28
14:21:24
5.0 / ۵
2517
تگهای خبر: نمایشگاه , عکاسی , همایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 284
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 28,759