راهنمای خرید دوربین و لنز عکاسی

راهنمای خرید دوربین و لنز عکاسی به گزارش آتلیه دات کام دیتابیس محصولات زومیت با ارائه‌ی مشخصات فنی، تصاویر و قیمت محصولات مختلف مانند دوربین‌‌های عکاسی و لنز کار شما را برای خرید آن‌ها ساده‌تر از هر زمانی کرده است.


زومیت به عنوان پرمخاطب‌ترین رسانه‌ی حوزه‌ی فناوری کشور، فاز نخست دیتابیس محصولات خود را در آذر ماه ۱۳۹۶ و با هدف بی‌نیاز کردن علاقه‌مندان از مراجعه به منابع خارجی برای کسب اطلاعات در مورد محصولات الکترونیکی راه‌اندازی کرد.
 
در این مرحله طیف وسیعی از محصولات موبایل، تبلت، ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند و همچنین هدست‌‌های واقعیت مجازی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت؛ کاربران با مراجعه به صفحات هر یک از محصولات علاوه بر مشاهده‌ی کامل‌ترین مشخصات فنی قادر به مطالعه‌ی بررسی اختصاصی زومیت و دسترسی به فروشگاه‌‌های اینترنتی معتبر عرضه‌کننده‌ی آن کالا هستند.
 
راهنمای هوشمند خرید به عنوان اصلی‌ترین نکته‌ی تمایز دیتابیس محصولات زومیت با نمونه‌های مشابه، انتخاب محصول بر اساس نیاز فرد را راحت‌تر از هر زمان دیگری کرده است به طوری که تنها با چند کلیک ساده نیازهای شما ثبت و بهترین محصولات مطابق با آن‌ها نمایش داده داده می‌شود. علاوه بر بخش راهنمای خرید هوشمند و کمک کارشناسان زومیت، نظرات کاربران و امتیازدهی آن‌ها لیست انتخاب‌های پیش‌روی شما را کوچک و کوچک‌تر می‌کند. به عنوان مثال شما به دنبال بهترین دوربین کانن یا دوربین نیکون برای کار خود هستید اما اطلاع دقیقی از این که در بین مدل‌های مختلف کدام یک مناسب شما هستند ندارید؛ در اینجا به کمک راهنمای هوشمند و با انتخاب مهم‌ترین فاکتورهای خود برای خرید، بهترین دوربین‌ها و لنزهای متناسب با آن برای شما نمایش داده خواهد شد.
 
مشاهده‌ی لیست قیمت دوربین و لنز در دیتابیس زومیت، فرآیند خرید این محصولات را سرعت می‌بخشد بنابراین پس از کسب اطلاعات کامل تنها با یک کلیک وارد صفحه‌ی فروشگاه اینترنتی معتبر عرضه‌کننده‌ی آن خواهید شد. مقایسه‌ی محصولات در کنار یکدیگر، مشاهده‌ی تصاویر و خبرهای مرتبط با آن‌ها همه و همه در دسترس علاقه‌مندان است تا با چشمانی باز و اطلاعاتی کامل ایده‌آل‌ترین خرید را انجام دهند. یکپارچه شدن بخش محصولات و بدنه‌ی اصلی سایت نیز شما را از با ارائه‌ی آخرین خبرهای مرتبط با یک محصول به‌روز نگه می‌دارد.
 
لنز دوربین، کنسول بازی، دوربین عکاسی، لپ‌تاپ و مانیتور تنها بخشی از محصولات جدیدی هستند که ما به دیتابیس محصولاتمان افزوده‌ایم و این روند با توجه به فقدان مرجع معتبر فارسی برای بسیاری از محصولات دیگر با سرعت هر چه بیشتر ادامه خواهد داشت. منتظر محصولات و امکانات بیشتر باشید.
1397/07/25
17:12:10
5.0 / ۵
3007
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,639
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 31,039