کارخانه دوربین عکاسی Zenit بازمی گردد

کارخانه دوربین عکاسی Zenit بازمی گردد به گزارش آتلیه دات کام دو شرکت بزرگ Leica آلمان و Rostec روسیه می خواهند شرکت تولید دوربین عکاسی Zenit معروف را که در زمان شوروی سابق بسیار مطرح بوده است، احیا نمایند.


به گزارش راشاتودی ، شرکت‌های لیکای آلمان به همراه روستک روسیه قصد دارند با همکاری یکدیگر شرکت تولیدکننده دوربین‌های عکاسی افسانه‌ای زنیت را احیا کنند.
این شرکت در زمان شوروی سابق از پیشگامان تولید دوربین عکاسی در جهان نخستین محصول این همکاری مشترک تولید دوربین عکاسی فول‌فریم بدون آینه Zenit M است که قرار است در تعداد 500 واحد به بازارهای اروپایی در ماه دسامبر عرضه شود.
زنیت ام در روسیه طراحی شده و در آلمان تولید می‌شود و برای مصرف‌کنندگان سطوح بالا تهیه شده است و حداقل قیمت این محصول 7000 دلار خواهد بود. 
سخنگوی یکی از زیرمجموعه‌های روستک گفت: هدف اصلی تولید این دوربین عکاسان لوکس و آماتور است. 
وی گفت: با توجه به برندهایی که در ساخت این محصول مشارکت می‌کنند قیمت آن کاملاً منطقی است. آغاز این پروژه به شرکت روسی این امکان را می‌دهد تا محصولات جدید خود را با نام افسانه‌ای و معروف زنیت به بازار عرضه کند.
شرکت زنیت در زمان شوروی سابق از سال 1959 تا سال 1986 در نزدیکی مسکو به تولید دوربین‌های عکاسی می‌پرداخت.
محصولات این شرکت در آن زمان به کشورهای عضو اتحادیه اروپا و تقریباً تمام کشورهای غربی صادر می‌شد، البته تولید تعداد محدودی دوربین در شرکت زنیت تا سال 2005 ادامه داشت و در آن سال این شرکت تولید دوربین عکاسی را به طور کامل متوقف کرد.
1397/07/08
22:27:51
5.0 / ۵
3336
تگهای خبر: دوربین , عکاسی , شرکت , عکاس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,983
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 34,157