نشست تخصصی با حضور هنرمند فلسطینی در موزه هنرهای معاصر تهران

نشست تخصصی با حضور هنرمند فلسطینی در موزه هنرهای معاصر تهران به گزارش آتلیه دات کام، نشست تخصصی با عنوان «نقش بر آتش» با حضور سهاد الخطیب ـ هنرمند فلسطینی ـ ۳۱ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۲ تا ۱۴ در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می گردد.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، نشست تخصصی نگاهی به نقاشی مقاومت با محوریت آثار سهاد الخطیب نقاش و گرافیست فلسطینی با عنوان «نقش بر آتش»، دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می گردد.
همینطور در این جلسه تخصصی محمدرضا دوست محمدی (تصویرساز و مدرس دانشگاه)، صابر شیخ رضایی (طراح و گرافیست) و محمدرضا وحیدزاده منتقد و پژوهشگر هنری حضور دارند.
سهاد الخطیب متولد ۱۹۷۹، یک هنرمند چندرسانه ای فلسطینی است که در اردن بزرگ شده است. آثار وی در مونترال، کانکتیکات، برکلی، نیویورک، سانفرانسیسکو و... به نمایش درآمد. سهاد الخطیب در زمینه تصویرسازی و فیلم آثاری در رابطه با مسائل فلسطین، الهیات و مسائل اجتماعی در کارنامه خود دارد. پس از طوفان الاقصی و حوادث در رابطه با آن، او با آثار هنری خود نقش فعالی در پشتیبانی از مردم غزه ایفا کرد.
ورود کلیه علاقه مندان در این جلسه آزاد است.







1403/02/31
12:56:50
5.0 / ۵
324
تگهای خبر: تخصصی , تصویر , كتاب , موزه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,858
بازدید دیروز: 4,415
هفته اخیر: 43,564