تصویب بخشنامه شورای ارزشیابی هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع دستی

تصویب بخشنامه شورای ارزشیابی هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع دستی آتلیه دات کام: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تشریح جزییات مصوبات جلسه ۸۹۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب بخشنامه شورای ارزشیابی هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع دستی آگاهی داد.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، اظهار داشت: در این نشست شورایعالی انقلاب فرهنگی دو مصوبه به تصویب و یک گزارش مهم عرضه شد که مصوبه اول آئین نامه شورای ارزشیابی هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع دستی، نخبگان و میراثداران تمدنی بود که بر مبنای آن و شاخصهای معین شده درجه و رتبه بندی هنرمندان این حوزه انجام می ‍ شود.
وی همینطور مصوبه دیگر این شورا را تشکیل هیئت مرکز جذب دانشگاه فرهنگیان عنوان نمود و توضیح داد: بر طبق این مصوبه اعضای حقیقی و حقوقی هیئت مرکز جذب این دانشگاه معین شدند و اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بر مبنای فرآیندهای مشخص شده در این هیئت تعیین خواهند شد.
دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در ادامه از عرضه گزارش تفصیلی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توسط وزیر آموزش و پرورش اطلاع داد.
وی خاطرنشان کرد: بعد از عرضه این گزارش اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی به بحث و تبادل نظر پیرامون آن پرداختند و مقرر شد نقشه راه این سند تا دو ماه آینده به شورایعالی عرضه شده تا به تصویب نهایی برسد.
بنابر اعلام روابط عمومی شورایعالی انقلاب فرهنگی جلسه ۸۹۷ شورایعالی انقلاب فرهنگی به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی و با حضور رئیس قوه قضاییه و اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی امروز در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار گردید.








منبع:

1402/12/09
14:07:16
5.0 / ۵
240
تگهای خبر: آموزش , فرهنگ , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,658
بازدید دیروز: 4,745
هفته اخیر: 38,907