کنسرت رایگان علی قمصری و سهراب پورناظری برگزار می گردد

کنسرت رایگان علی قمصری و سهراب پورناظری برگزار می گردد آتلیه دات کام: آتلیه دات کام: سهراب پورناظری و علی قمصری که به مخاطبان شب نخستِ اجرایشان وعده ی اجرای رایگان داده بودند، این وعده را عملی می کنند.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی کنسرت، اولین اجرای کنسرت «در هوای بی چگونگی» ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ در مجموعه کاخ سعدآباد روی صحنه رفت که با مشکلاتی از نظر فنی مواجه گردید.
در قسمتی از اجرای شب اول، به سبب تداخل فرکانس سیستم میکروفن های بیسیم با امواج رادیوییِ موبایل ها، اجرا برای چند دقیقه متوقف و بعد از رفع نقص فنی، بار دیگر از سرگرفته شد.
در آن اجرا سهراب پورناظری خطاب به مخاطبان اظهار داشت: امیدوار هستم به زودی یک شب اجرای رایگان برای مخاطبان این سانس از برنامه برگزار نماییم.
حالا و در نخستین فرصتی که پدید آمده، مسئولان کنسرت «در هوای بی چگونگی» اعلام نموده اند که مخاطبان شبِ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ را بوسیله پیامک به کنسرتی رایگان دعوت کرده اند.
برای مخاطبان شب ۳۰ خرداد، پیامکی از طرف سایت بلیت فروشی ارسال می شود که همراهش کد تخفیف ۱۰۰ درصدی است. هر کدام از مخاطبان با بهره گیری از این کد تخفیف می توانند همان بلیت هایی که در ۳۰ خرداد داشته اند را برای فردا ـ هفتم تیر ماه ـ بصورت رایگان تهیه کنند. این کنسرت از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه، چهارشنبه هفتم تیر برگزار می گردد.
کارگردان هنری کنسرت «در هوای بی چگونگی» رضا موسوی است. نازلی بخشایش نوازنده چنگ، کامران منتظری و حمیدرضا یوسفی نوازنده سازهای کوبه ای و علی قنبری نوازنده عود دیگر نوازندگان این اجرا هستند. همین طور کوارتت کانتات، هم آوایی در این کنسرت را برعهده دارند و گروهی از دف نوازان هم در بخشهایی از اجرا حضور دارند.
کنسرت «در هوای بی چگونگی» کاری مشترک از سهراب پورناظری و علی قمصری در فضای باز کاخ سعدآباد انجام می شود. این اجرا که از ۳۰ خرداد به صحنه رفته تا ۹ تیر ۱۴۰۲ تمدید شده است.



1402/04/07
19:41:47
5.0 / ۵
429
تگهای خبر: سایت , سیستم , موبایل , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,655
بازدید دیروز: 4,301
هفته اخیر: 41,723