توضیح مدیر دفتر موسیقی در رابطه با ممنوعیت کار برخی خواننده ها

توضیح مدیر دفتر موسیقی در رابطه با ممنوعیت کار برخی خواننده ها به گزارش آتلیه دات کام، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی در رابطه با حواشی به وجود آمده در رابطه با فعالیت برخی هنرمندان عرضه داد.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد الله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به حواشی به وجود آمده پیرامون فعالیت برخی هنرمندان، به افزایش فعالیت موسیقایی کشور در ماه های اخیر اشاره کرده و آماری از اجراهای صحنه ای و همینطور مجوزها عرضه کرده است.
به قول وی در اردیبهشت سالجاری با مجوز دفتر موسیقی در تهران و در سالن های با ظرفیت بیشتر از ۱۲۰ نفر، تعداد ۱۲۰ کنسرت موسیقی برگزار شده است.
الله یاری همینطور در بخشی از توضیحات خود یادآور شده است، در این سه ماه در گونه پاپ اغلب هنرمندان بنام و سرشناس و مورد توجه مردم روی صحنه رفته اند.
وی همینطور از فعالیت تازه برخی هنرمندان با مساعدت دولت و نهادهای مرتبط پس از چند سال اطلاع داده است.
این مدیر فرهنگی همینطور از بدیهی بودن احتمال بروز مشکلاتی در زمینه فعالیتهای موسیقایی گفته و چاره آنرا رجوع هنرمندان به دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت ارشاد عنوان کرده است.
به قول او «در هر برهه زمانی ملاحظه ای وجود داشته باشد با خواننده و تهیه کننده مربوطه در میان گذاشته خواهد شد.»
اللهیاری با درخواست از هنرمندان در پرهیز از دامن زدن به حواشی رسانه ای مطابق آن چه که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته است، بیان نمود: تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر پرهیز از پرداختن به حواشی در رسانه ها و فضای مجازی، تسهیل و تسریع در فرایندهای پاسخگویی و گفتگو برای تکریم هنرمندان و رفع سوءتفاهمات و افزایش نشاط هنری و اجتماعی است.
به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، روز گذشته پس از اظهار نظر وزیر ارشاد، چند نفر از هنرمندان موسیقی پاپ در واکنش به سخنان وزیر، دفتر موسیقی را متهم کردند که اطلاعات دقیق به وزیر نمی دهد.




منبع:

1402/03/05
13:49:53
5.0 / ۵
346
تگهای خبر: فرهنگ , موسیقی , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 4,166
بازدید دیروز: 7,574
هفته اخیر: 43,259