دبیر بخش عکس نخستین جشنواره بین‌المللی هنرهای نمایشی جیگی‌جیگی:

برگزار شدن مسابقه عکاسی در نخستین جشنواره جیگی جیگی

برگزار شدن مسابقه عکاسی در نخستین جشنواره جیگی جیگی به گزارش آتلیه دات کام دبیر بخش عکس نخستین جشنواره بین‌المللی هنرهای نمایشی جیگی‌جیگی از برگزاری مسابقه عکاسی در دو بخش عکاسی صحنه و پشت صحنه تئاتر در این جشنواره اطلاع داد.


محمدجعفر نجفی، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی در نخستین جشنواره بین‌المللی هنرهای نمایشی جیگی‌جیگی، اظهار کرد: برگزاری مسابقه عکاسی یکی از اتفاقات خوب نخستین جشنواره بین‌المللی هنرهای نمایشی جیگی‌جیگی بوده است و در بخش عکاسی ۳ نفر به عنوان داور انتخاب شدند و داوران این بخش از جشنواره، سیدمحسن مصطفی‌زاده، حمیدرضا گیلانی‌فر و ابراهیم بهرامی هستند که دو تن از آنها (گیلانی‌فر و بهرامی) جزو داوران بین‌المللی این جشنواره هستند.
وی افزود: پیش‌بینی ما برگزاری کارگاه عکاسی در نخستین روز جشنواره است، همچنین «جیگی‌جیگی» بخشی خاص برای عکاسی است و کسانی که از این برنامه‌ها عکاسی می‌کنند تا پایان روز باید عکس‌های خود را تحویل دهد.
دبیر بخش عکس نخستین جشنواره بین‌المللی هنرهای نمایشی جیگی‌جیگی با بیان اینکه بخش دیگری که در این جشنواره دنبال می‌شود بخش عکس‌های سال‌های گذشته عکاسی تئاتر است، خاطرنشان کرد: این بخش شامل عکاسی صحنه و پشت صحنه تئاتر بوده، بدین معنا که اکنون عکاسا‌ن عکس‌های خود را تحویل می‌دهند و داوری این آثار تا اوایل خرداد‌ماه امسال ادامه می‌یابد و در پایان این مرحله برگزیدگان معرفی شده و مورد تقدیر واقع خواهند شد.
نجفی تصریح کرد: بخش دیگری که قرار است در بخش بین‌الملل دنبال شود، بخشی با عنوان «شادی» بوده و این بخش قاعده‌ای ندارد که در کدام در بخش و ژانر خود قرار می‌گیرد و باید گفت این بخش در سال‌های آینده پربارتر خواهد بود.
وی تاکید کرد: بخش کارگاه عکاسی که با مسئولیت مهدی مصباحی اجرا خواهد بود به‌صورت رایگان دنبال می‌شود و هر عکاس از جمله عکاسان خود جشنواره و عکاسان دیگر می‌توانند در این کارگاه در مجتمع امام رضا(ع) واقع در بوستان بزرگ ملت مشهد برگزار می‌شود شرکت کنند.
1397/02/01
13:11:31
5.0 / ۵
3180
تگهای خبر: عکاسی , عکس , هنر , عکاس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 4,829
بازدید دیروز: 4,415
هفته اخیر: 45,505