مهدی فخیم زاده:

جشنواره فیلم فجر چراغ نفتی نیست

جشنواره فیلم فجر چراغ نفتی نیست به گزارش آتلیه دات کام، مهدی فخیم زاده با اشاره به اینکه جشنواره فیلم فجر مطابق عمر انقلاب اسلامی ریشه دارد، می گوید: جشنواره چراغ نفتی نیست که خاموش شود.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، این بازیگر و کارگردان پیشکشوت در حاشیه فیلم فجر، درباره ی فضاسازی هایی که نسبت به جشنواره وجود دارد و برخی می خواهند جشنواره را بی نور کنند و خیلی از سینماگران به خاطر این فضاسازی ها خانه نشین شده اند، اظهار داشت: جشنوراه فجر چراغ نفتی نیست که با فوت کردن خاموش شود؛ جشنواره فجر سال ها بوده و ریشه پیدا کرده است و با این جور چیزها، خاموش نمی گردد. ممکنست درجه اش پایین بیاید اما خاموش نمی گردد. الان چهل و یکمین دوره جشنواره فجر، برگزار می گردد در نتیجه مطابق عمر انقلاب ریشه دارد و خاموش نمی شود.
او همین طور خبر داد: درحال بازی در سریال تلویزیونی به کارگردانی احمد معظمی است. همین طور کاری را سیاه مشق می کند که شاید بشود.
فخیم زاده همین طور در بخش دیگر از سخنان خود درباره ی ژانر پلیسی و پرداختن به آن در جشنواره و یا سریال های تلویزیونی اظهار داشت: ژانر پلیسی، همیشه مورد علاقه مردم دنیا بوده است. اگر در رسانه های اجتماعی نگاه بیندازید، ۸۰ درصد فیلم ها پلیسی یا اقمار فیلم پلیسی است. برای ساخت فیلم، باید امکانش را فراهم و تسهیل کرد. فیلم پلیسی همیشه مورد علاقه مردم بوده است.




منبع:

1401/11/14
14:53:28
5.0 / ۵
461
تگهای خبر: جشن , جشنواره , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 5,417
بازدید دیروز: 3,332
هفته اخیر: 43,364