موزه هنرهای معاصر تهران در آستانه بازگشایی

موزه هنرهای معاصر تهران در آستانه بازگشایی آتلیه دات کام: موزه هنرهای معاصر تهران که مدتی است به سبب بازسازی و تعویض کف پوش ها تعطیل شده است، بگفته رئیس این مکان فرهنگی و هنری همزمان با دهه فجر بازگشایی خواهد شد.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، «مینیمالیسم و کانسپچوال آرت» عنوانِ آخرین نمایشگاهی بود که در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار گردید. با تمام شدنِ این نمایشگاه، موزه هنرهای معاصر تهران برای مدت زمان نسبتا طولانی به منظور تعویض کف پوش ها و برخی تعمیرات دیگر تعطیل شد.

عبادرضا اسلامی کولایی، مدیر این مکان فرهنگی و هنری در گفت وگویی با ایسنا اعلام می کند که نمایشگاه قهوه خانه که قرار بود موزه فعالیتش را با آن از سر گیرد، به علت این که برخی مجموعه داران آثار را بازپس گرفته اند به سالِ ۱۴۰۲ موکول خواهد شد.

او همینطور جزییاتی از آخرین روندِ تعمیرات در موزه هنرهای معاصر تهران ارائه می کند: « گالری انتهایی از امروز کار تعمیراتش تمام می شود و فکر می کنم تا پس فردا کفپوش گالری ها تمام خواهد شد. موزه قبلا بازسازی و مرمت شده بود و ما فقط بحث کف پوش ها، نوسازی و برخی موارد جزئی را داشتیم؛ همکاران ما در اداره کل هنرهای تجسمی نامه ای زدند که آمادگی داشته باشیم تا نمایشگاهی به مناسبت دهه فجر برگزار نماییم.»

کولایی درباره ی ی نمایشگاهِ جدید موزه هنرهای معاصر تهران خبر می دهد: «کتاب آینه در آینه امسال در موزه هنرهای معاصر چاپ خواهد شد و نمایشگاهی نیز با موضوع دهه فجر خواهیم داشت. بعد از آن ما برنامه های گنجینه را دنبال خواهیم کرد و به مرور شروع خواهند شد.»
رییس موزه هنرهای معاصر تهران اضافه می کند: «نمایشگاهی که ستاد دهه فجر و معاونت هنری برای دهه مبارک فجر در نظر گرفته اند، برگزار می شود و مطالعات آن درحال انجام شدن است تا در فاصله ی ۱۰ روز بتوانیم نمایشگاه خوبی را برگزار نماییم. موضوع نمایشگاه بیشتر عکس است و ما پس از این با فاصله ای که داریم و استراحتی که موزه باید برای نصب آثار بعدی کند، تمایل داریم کار ویژه ای برای نوروز انجام دهیم.»




1401/10/29
17:08:37
5.0 / ۵
384
تگهای خبر: چاپ , عكس , فرهنگ , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,481
بازدید دیروز: 4,256
هفته اخیر: 35,647