همزمان با تشییع پیكر پاك شهدای گمنام؛

رونمائی از پوستر أسری و أرمون در حوزه هنری مازندران

رونمائی از پوستر أسری و أرمون در حوزه هنری مازندران به گزارش آتلیه دات کام، مازندران پوستر اسری و ارمون ( اشک و آرزو) که به شیوه داستان مصور (کمیک استریپ) صورت گرفته، کاری است در پاسداشت مادران شهید و مادران شهدای جاویدالاثر که به رغم سال ها چشم انتظاری، چراغ امید و آرزوی آنان همچنان افروخته است.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، رییس حوزه هنری مازندران با اشاره به این که این پوستر از این جهت حائز اهمیت می باشد که در مناسبت ها بیشتر پوستر طراحی می شود و بصورت کمیک استریپ نیست، اظهار داشت: کمیک استریپ به شکل آثار چند رسانه ای است، به صورتی می توان داستان مصور دانست.

مهدی معصومی گرجی، اضافه کرد: این پوستر از نظر محتوایی برای تشییع پیکر شهدای گم نام طراحی شده است. دراین اثر نقش زن و مادر را برجسته کرد.

وی با اعلان اینکه نقش مادر در این اثر موضوعی است که این روزها بسیار برجسته شده است، تصریح کرد: در این پوستر چند رسانه ای بحث زنان و مادران فاطمی که دارای ایستادگی و مقاومت خاصی هستند را مد نظر قرار داده است.

رئیس حوزه هنری مازندران، اشاره کرد: این پوستر از این جهت برای ما مهمست که مادران شهدا ایمان دارند شهدا زنده هستند؛ طبق سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾
(ای پیامبر!) هیچ گاه گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.



گفتنی ست این پوستر در زمینه هنری مازندران ( به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله و تشییع پیکر پاک شهدای گمنام) توسط بانوی گرافیست « ملیحه مقصودی شهمیرزادی» طراحی شده با حضور استاد «مرتضی سرهنگی» مولف تاریخ شفاهی و «مهدی معصومی گرجی» رییس حوزه هنری مازندران رونمایی گردید.





منبع:

1401/10/09
11:34:57
5.0 / ۵
457
تگهای خبر: پوستر , طراحی , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 5,891
بازدید دیروز: 3,332
هفته اخیر: 44,312