از نهم آذر؛

شروع ثبت نام آزمون ادواری بخش استانداردهای مهارتی

شروع ثبت نام آزمون ادواری بخش استانداردهای مهارتی آتلیه دات کام: آتلیه دات کام: مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از شروع ثبت نام سی و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر از 9 آذر در سامانه آزمون هنر آگاهی داد.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از مهر، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: افراد بالای ۱۷ سال تمام با داشتن حداقل گواهی قبولی پایه نهم متوسطه در صورت تمایل می توانند در آزمون های ادواری حوزه فرهنگ و هنر که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد ثبت نام و در صورت گرفتن نمره قبولی در ۲ بخش نظری و عملی گواهینامه معتبر دریافت نمایند.
وی افزود: این آزمون شامل استاندارد های مصوب مهارتی در زمینه فرهنگ و هنر است که برمبنای تفاهمنامه همکاری با وزارت آموزش وپرورش برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند فهرست کلیه استاندارد های مصوب را در دفترچه آزمون که در سامانه بارگذاری شده ملاحظه کنند.
اسماعیلی اشاره کرد: ثبت نام این دوره از آزمون ادواری بطور الکترونیکی بوسیله سامانه honarazmoon.ir از نهم آذر شروع و تا بیست و هشتم ماه مذکور ادامه دارد و تاریخ صدور کارت ورود به جلسه آزمون نیز یازدهم دی ماه خواهد بود.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری زمان برگزاری آزمون عملی را دوازدهم تا بیست و یکم دی ماه و آزمون نظریه را نوزدهم تا بیست و یکم دی ماه اعلام نمود و اضافه کرد: نمره قبولی در آزمون کسب حداقل نمره ۱۰ در آزمون نظری و کسب نمره حداقل ۱۴ در آزمون عملی است.
وی اظهار داشت: متقاضیان بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای شرکت در آزمون می توانند شخصاً نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نمایند و پس برای این امر نیازی بواسطه ای برای ثبت نام و پرداخت هزینه های اضافی در این جهت نیست.


منبع:

1401/09/09
10:08:26
5.0 / ۵
569
تگهای خبر: آموزش , استاندارد , شركت , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 991
بازدید دیروز: 3,533
هفته اخیر: 23,846