شجاعی طباطبایی رفتنی شد؛

زمزمه تغییر در مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری

زمزمه تغییر در مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری آتلیه دات کام: در امتداد تحولات در زمینه هنری، در ایام اخیر زمزمه هایی در خصوص احتمال تغییر در مدیریت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری نیز به گوش می رسد اما گزینه جدید مدیریت این مرکز کیست؟



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از مهر، چندی است که زمزمه های تغییر مدیریت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری شنیده می شود، مرکزی که هم اکنون سیدمسعود شجاعی طباطبایی عهده دار مدیریت آنست.
شجاعی طباطبایی خردادماه سال ۱۳۹۶ بود که در این سمت مشغول فعالیت شد و در طول این سال ها نیز برنامه ها و کارهای درخور توجهی را در زمینه هنرهای تجسمی برنامه ریزی و اجرائی کرد.
حال اما باتوجه به تغییرات در زمینه هنری شنیده ها حکایت از آن دارد که در ایام آتی مقرر است شاهد تغییر مدیریت این مرکز باشیم. این در حالیست که مدیریت مرکز هنرهای تجسمی باتوجه به رویکرد انقلابی حوزه هنری و اقدامات و واکنش های سریع این مرکز در قبال رویدادها و وقایع اجتماعی، مدیریت شخصی را می طلبد که توانایی چنین مسئولیتی را داشته باشد.
بر اساس شنیده ها و پیگیری خبرنگار مهر، از میان برخی گزینه هایی که انتخاب شان به عنوان جایگزین شجاعی طباطبایی، محتمل تر است می توان به احسان آقایی، امیر عبدالحسینی، مهدی مرادی و علی حیاتی اشاره نمود که همه این گزینه ها درحال بررسی هستند و این احتمال هم وجود دارد که تعدادی از آنها این مسئولیت را نپذیرند.
از میان همین گزینه ها احسان آقایی که سابقه مدیریت موزه هنرهای معاصر تهران در کارنامه دارد و همین طور امیر عبدالحسینی که سالهای دور در مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری مشغول به کار بوده است، گزینه های محتمل تری به نظر می رسند.

1401/09/08
14:53:20
5.0 / ۵
488
تگهای خبر: موزه , هنر , هنرهای تجسمی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,132
بازدید دیروز: 3,533
هفته اخیر: 26,128