در فرهنگسرای ارسباران؛

افتتاح نمایشگاه عکس ایران من

افتتاح نمایشگاه عکس ایران من آتلیه دات کام: به گزارش آتلیه دات کام، همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال نمایشگاه عکسی با عنوان ایران من از روز اول تا بیست و پنجم آذر ماه سالجاری در فرهنگسرای ارسباران تهران میزبان شهروندان است.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از مهر، فرهنگ سرای ارسباران با مشارکت آژانس عکس ایران به مناسبت برگزاری جشنواره «ایران پیروز» و هم زمان با برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ نمایشگاه عکسی با عنوان «ایران من» را برگزار کرده است.
این نمایشگاه با هدف ایجاد بستر مناسب برای ظهور و بروز خلاقیت هنری هنرمندان عکاس، معرفی ظرفیت های فرهنگی هنری ایران، ایجاد زمینه ارتباط هنرمندان عکاس و انتقال تجربه و بازنمایی طبیعت ایران، در نگارخانه های هنر شماره ۱، ۲و۳ پیش روی مخاطبان قرار داده شده است.
در این رویداد در رابطه با هنر عکاسی که طی روزهای اول تا بیست و پنجم آذر ماه برگزار می شود، آثار هنرمندان عکاس با رویکرد آداب و رسوم و فرهنگ های اقوام ایران اسلامی، ظرفیت های گردشگری و جاذبه های میراث فرهنگی کشور و طبیعت زیبای ایران به معرض نمایش گذاشته شده است.
علاقمندان می توانند برای بازدید از این آثار، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ واقع در خیابان شریعتی، خیابان جلفا، فرهنگ سرای ارسباران رجوع کنند.

1401/09/06
12:45:30
5.0 / ۵
481
تگهای خبر: جشن , جشنواره , خلاقیت , عكاس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,091
بازدید دیروز: 3,533
هفته اخیر: 26,046