کارگاه هنری آبروی ری در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی

کارگاه هنری آبروی ری در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی آتلیه دات کام: به گزارش آتلیه دات کام، به مناسبت سالروز ولادت نورانی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، کارگاه هنری آبروی ری با حضور هنرمندان عرصه تجسمی در جوار بارگاه ملکوتی آن حضرت برگزار می گردد.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از واحد ارتباطات و رسانه مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت سیدالکریم (ع) هنرمندان مختلف عرصه هنرهای تجسمی گردهم می آیند تا عرض ارادتی به آستان منوّر آن حضرت داشته باشند.
در این کارگاه هنری که برای اولین بار به همت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری معاونت فرهنگی و روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود، هنرمندانی از رشته های خوشنویسی، نقاشی و نقاشی خط حضور خواهند داشت.
وجه تسمیه کارگاه هنری «آبروی ری» برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با برگزارکنندگان کنگره حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است؛ ایشان در آن دیدار، حضرت سیدالکریم (ع) را به مثابه شخصیتی که به ری و تاریخ ری آبرو بخشیده است، معرفی می کنند.
کارگاه هنری «آبروی ری»، روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۷ و ۸ آبان ماه جاری، از ساعت ۱۰ الی ۱۷ در جوار بارگاه نورانی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهر مقدس ری برپا و پذیرای عموم زوار و مجاوران خواهد بود.


منبع:

1401/08/07
08:59:24
5.0 / ۵
548
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 161
بازدید دیروز: 3,332
هفته اخیر: 32,852