برندهای عروسی در سایت راهنمای عروسی عروسکو

برندهای عروسی در سایت راهنمای عروسی عروسکو آتلیه دات کام: معرفی 100 برند برتر خدمات عروسی کشور در چهار حوزه خدماتی به میزبانی سایت بزرگ عروسکو


گزارشی از برندهای عروسی در سایت راهنمای عروسی عروسکو

زمستان 1396- دی ماه؛ 

در جریان رتبه بندی برندهای برتر عروسی در زمستان 1396 در سایت عروسکو بهترین عروس سرای کرج با حداکثر امتیازات مردمی و با سنجش بهترین عملکرد در میان قریب به دو هزار عروس سرا و سالن زیبایی در کرج تعیین و تثبیت گردید.
در پی تهیه یک گزارش از مشاغل عروسی در شهر کرج وضعیت نمایندگان و برگزیدگان مردمی به شرح زیر گردآوری گردیده است.
در هفتمین دوره ی رتبه بندی برندهای برتر عروسی کشور که به صورت ماهانه انجام می گیرد، می توان اسامی و نامهای آشنای زیادی را از معتبرترین برندهای این حوزه در لیست های بلند بالای صدتایی منتشر شده سایت عروسکو جستجو کرد. معرفی بهترین آتلیه عکاسی کشور توسط سایت عروسکو با استقبال بی نظیری مواجه شد، استودیو اس اند اس در تهران (برند برگزیده آتلیه های عکاسی تهران و همینطور کرج) با مدیریت آقای سینا عطارزاده توانست تا جایگاه برترین برند آتلیه عکاسی کشور را بدست آورد و با تکیه بر ارائه بروزترین خدمات عکس و فیلم این جایگاه را تثبیت نماید. در بخش رتبه بندی سالن های زیبایی کشور، عروس سرای گریمور با کسب بیشترین امتیازات برای پنجمین بار به صدر این رقابت ها برگشت و در بالاترین جایگاه نسبت به 100 برند رقیب قرار گرفت. پیرو این اعلام موج زیادی از حمایت ها و نظرات مردمی برای استفاده از خدمات این سالن به راه افتاده و بسیاری از مشتریان سابق این سالن از مهارت و خلاقیت بالای سرکار خانم لیلا حسنی (مدیریت زیبایی گریمور) با عنوان بانوی شگفتی ساز حرفه ی آرایشگری یاد می کنند.
در کرج اتفاقی جالب رخ داد و برگ زرین دیگری در معرفی بهترین سالن زیبایی شهر کرج رقم خوردو آنهم معرفی معتبرترین عروس سرای کرج در جایگاه پنجم این رتبه بندی ها بود، سالن زیبایی مریم خطیر با مدیریت سرکار خانم خطیر توانست بالاترین امتیازات را از مردم نه چندان راضی کرج بدست آورد و از همین روی لقب اعجوبه 96 را در حرفه ی گریم و میکاپ تخصصی از آن خود نمود، این در حالی بود که به گفته روابط عمومی سایت عروسکو با توجه به حمایت های کمرنگ مردم کرج از برندهای خدمات عروسی شهر خود، سالن زیبایی مریم خطیر به دلیل سوابق درخشان و خدمات بی نظیرش در این قافله عقب نمانده و مورد استقبال و حمایت وصف ناشدنی هواداران خود قرار گرفته است و می توان آن را معتبرترین برند حوزه عروسی در میان همه اصناف و بویژه در میان بهترین های آرایشگاه عروس کرج قلمداد کرد.
همچنین در بخش مزون های لباس عروس، برترین برند این حوزه مزون آنیسا در تهران معرفی گردید که به یمن حضور دو نخبه ی دوزندگی و طراحی مد و لباس بانوان غفاری و گل آور رقم خورد.
شایان ذکر است، سایت محبوب عروسکو تنها مرجع برترین برندهای عروسی کشور بوده و فعالیت های آن در سطوح بین المللی نیز مورد استقبال زیادی واقع شده است.
 

زمستان 1396 - بهمن ماه؛

بازار داغ این روزها در حوزه عروسی، فستیوال بزرگ وب سایت عروسکو است، این جشنواره با حضور و فعالیت برندهای معتبر عروسی در دو یا سه ماه اخیر رنگ و بوی متفاوتی را به خود گرفته است تا جایی که استقبال از آن به مشاغلی که حتی در این حوزه فعالیتی ندارند نیز سرایت کرده است.
رتبه بندی برندهای برتر عروسی در اوایل با مخالفت هایی همراه بود، اکثرا مخالفت ها از جانب کسانی که توان رقابت و معرفی هرچه بهتر خود را نداشتند یعنی در واقع چیزی برای عرضه در دستشان نبود رخ می داد تا جایی که به گفته کارشناسان و محققان این حوزه فضای رقابتی تا حد شگفت انگیزی اصلاح گردید و امروز (بهمن ماه 1396) با کنار رفتن آن عده، مبدل به میدانی متشکل از بزرگان شده است و همانطور که در لیست ها دیده می شود به ثباتی درخور و مورد انتظار رسیده است که این خود نشانی بر اعتبار جداول برندهای عروسی خواهد بود.

در طی اعلام نتایج بهمن ماه صدر جداول در بخش 100 برند برتر آتلیه های عکاسی دستخوش تغییری نشد و مانند ماه پیش استودیو اس اند اس موفق به کسب حداکثر امتیازات و در نهایت صدر جداول شد، استودیو بین المللی نوربین توانست با سقوط دوپله ای در دی ماه را با یک پله صعود جبران کند و به مهمترین رقیب برای صدر نشینی دوره اسفند ماه مبدل گردد. نکته حائز اهمیت در جداول برندهای برتر آتلیه عکاسی حضور آتلیه معرکه به عنوان تنها نماینده کرج در لیست صد تایی بسیار شاخص و قابل توجه بود.
جداول برندهای برتر سالن زیبایی با یک اتفاق جالب توجه همراه بود و صعود 8 پله ای سالن زیبایی فهیمه فهرستیان را در اصفهان شاهد بودیم، این برند تجاری منحصر بفرد در اصفهان توانسته است مشتریان خود را مبهوت مهارت و چیره دستی خود کند که شاید همین علت اصلی این جهش ناگهانی باشد، نکته حائز اهمیت توقف عروس سرای گریمور مشهد برای دریافت گواهینامه صدر نشین بود، گواهی نامه ای که این برند تجاری مصرانه در صدد دریافت این عنوان در حال تلاش و تکاپوست و مهمترین رقیب صدر نشینی در این جداول به شمار می رود و گواه آن خوی برتری و بالانشینی در این تیم خلاق و محبوب است.
بخش مزون های لباس شاهد صدرنشینی مزون آنیسا برای سومین مرتبه و نزدیک تر شدن مزون فابرا با اختلاف یک امتیازی است. حمایت ها از این دو برند محبوب لباس عروس در تهران همچنان ادامه دارد و نقطه ضعف این جداول عدم استقبال از مزون های لباس در شهرهای بزرگ دیگری همچون مشهد و اصفهان قلمداد می شود. در بخش باغ و تالارهای عروسی نیز باغسرای آندریا به عنوان اولین برند شهر مشهد در بخش باغ و تالارها توانست رتبه نخست را با جهشی 6 پله ای از آن خود کند که البته با ورود برندهای بزرگ دیگر، حفظ این جایگاه خطیر برایش در ماه های آینده کمی دشوار باشد.

در ساعات پایانی اعلام نتایج و در ظهر روز شنبه سی ام دی ماه یک نظر سنجی آنلاین در قالب فرم های گوگل و در تلگرام عروسکو منتشر شد که از شرکت کنندگان خواسته شده بود از میان هشت برندی که بیشترین امتیازات را کسب کرده اند، کدامیک صدر نشین جداول بهمن ماه خواهند شد که با توجه به مهلت کم این نظر سنجی و علی رغم انتظار ما، با استقبال زیادی مواجه گشت و بالغ بر 2000 نفر در همان چند ساعت پایانی در ارسال نظرات مشارکت کردند، که نکته بسیار جالب توجه آن شباهت های زیاد در نمودارهای نتایج نظر سنجی با نتایج رسمی رتبه بندی ها بود.
سایت عروسکو با ایجاد بستری رقابتی و هیجان انگیز سعی در جذب برندهای معتبر حوزه عروسی داشته که بدان واسطه کاربران و عروس و دامادها با خیالی آسوده از کیفیت خدمات نسبت به انتخاب هر یک از مشاغل خدمات عروسی اقدام کنند.
 

1396/12/01
19:23:21
5.0 / ۵
3905
این مطلب را می پسندید؟
(9)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 509
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 29,209