در گزارش آتلیه دات كام مطرح شد؛

تازه ترین وضعیت درمانی امین الله رشیدی

تازه ترین وضعیت درمانی امین الله رشیدی به گزارش آتلیه دات کام، خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی که از چندی قبل در بیمارستان بستری شده است از بهبودی نسبی اوضاع جسمانی اش سخن گفت.



امین الله رشیدی خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی که طی روزهای گذشته در بیمارستان بستری شده به خبرنگار مهر اظهار داشت: از مدتی پیش که پزشکان احتمال ابتلای بنده به کرونا را داده بودند، در بیمارستان بستری شدم و طبیعتاً اجازه ملاقات هم نداشتم، اما خوشبختانه اوضاعم رو به بهبودی است و تیم پزشکی اعلام نموده که می توانم تا دو روز دیگر از بیمارستان مرخص شوم.
وی اضافه کرد: طی روزهای گذشته از مجموعه های مختلفی با من تماس داشته و پیگیر اوضاع جسمانی ام بودند که جا دارد از همه این عزیزان قدردانی ویژه ای داشته باشم. به هر ترتیب امیدوارم در ایام آتی وضعیت جسمانی ام رو به بهبود باشد تا بتوانم در خدمت اهالی موسیقی باشم.
این خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی افزود: من کارهای انجام نشده زیادی دارم که همیشه از آنها در مصاحبه ها و گفتگوهای رسانه ای یاد کرده ام. اما متأسفانه اغلب این پروژه ها به علت فقدان حمایت به سرانجامی نرسیده است. شرایطی که دوست دارم در ایام پیش رو محقق شود و من بتوانم این کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانم.
امین الله رشیدی (متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۰۴) خواننده و آهنگساز ایرانی است. آهنگسازی و خوانندگی رشیدی در رادیو ایران از سال ۱۳۲۷ شروع شد و در مدت فعالیت مستمرش در حوزه موسیقی بیشتر از ۱۲۰ آهنگ ساخته است. «جان جهان»، «افسانه»، «گل افشان»، «جلوه عشق» و «اشک سپیده» همچون آثار مشهور این هنرمند هستند.


منبع:

1401/05/26
10:16:33
5.0 / ۵
612
تگهای خبر: موسیقی , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,088
بازدید دیروز: 4,940
هفته اخیر: 39,344