مهلت ثبت نام در جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران تمدید نمی گردد

مهلت ثبت نام در جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران تمدید نمی گردد دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران اعلام نمود: مهلت شرکت و ثبت نام در این جشنواره قابل تمدید نخواهد بود.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از خبرگزاری ایرنا از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، فردا چهارشنبه (۱۹ مرداد)، آخرین فرصت شرکت و ثبت نام در این جشنواره است.
بنابر اعلام دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این دوره از جشنواره حداکثر تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه (۱۹ مردادماه) مهلت خواهند داشت تا با رفتن به سایت رسمی جشنواره به نشانی Yafestival.ir نسبت به ثبت نام در جشنواره بیست و نهم اقدام نمایند.
تمامی متولدین یکم فروردین ماه ۱۳۷۷ تا بیست و نهم اسفند ماه ۱۳۸۶ حائز شرط سنی شرکت در این دوره از جشنواره ‏خواهند بود‎.‎
مرکز هنرهای تجسمی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها به منظور رقابت در عرصه خلاقیت های هنری، ارتقای تخصصی هنرجویان و با هدف شناسایی و معرفی جوانان با عنایت به مؤلفه شایستگی و ارتباط هنری هنرمندان جوان سراسر کشور، با حضور استادان با سابقه دانشگاهی و هنرمندان، بیست و نهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران را شهریور سال جاری در اردوگاه فرهنگی ورزشی شهید باهنر برگزار می نماید.
این جشنواره در ۱۱ رشته ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، خوشنویسی (نستعلیق)، سفال و سرامیک، عکاسی، کاریکاتور (کارتون)، مجسمه سازی، طراحی، نقاشی، نگارگری (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) و هنرهای جدید (ویدیو آرت، چیدمان، هنرمحیطی) برگزار می گردد.

1401/05/20
12:50:53
5.0 / ۵
588
تگهای خبر: پوستر , تخصصی , تصویر , جشن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,570
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 30,901