عاشوراییان به روایت تصویر

عاشوراییان به روایت تصویر به گزارش آتلیه دات کام مسابقه عکس «عاشوراییان به روایت تصویر» همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع) برگزار می گردد.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از خبرگزاری ایرنا از ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مسابقه عاشوراییان به روایت تصویر با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی در میان اقشار مختلف جامعه و روایت آئین سوگواری محرم در تهران برگزار می گردد.
آئین سیاه پوشان (شهر، محله، مساجد، هئیت، حسینیه و تکایا)، مراسم سوگواری (دسته های عزاداری، شبهای محرم، تاسوعا و عاشورا)، هنر عاشورایی (نمایش های آیینی، تعزیه، فعالیتهای هنری و آثار در رابطه با سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)) و تجمعات حسینی (شیرخوارگان حسینی و جاماندگان اربعین حسینی) از مبحث ها و محورهای این مسابقه است.
محمدمهدی تدین موغاری دبیر، جواد پورسعید، مریم حسینی و پژمان دادخواه هیات داوران این مسابقه هستند.
علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه عاشوراییان به روایت تصویر می توانند آثار خویش را تا ۲۸ شهریور به نشانی www.darolfunun.com ارسال نمایند.
همچنین علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه مسابقه؛ مرکز آموزش های هنری و سینمایی دارالفنون به نشانی میدان انقلاب، جمالزاده جنوبی، خیابان کلهر، پلاک ۴۲ رجوع و یا با شماره تلفن های ۶۶۵۷۲۰۰۰ و ۶۶۵۷۳۰۰۰ تماس حاصل کنند.





منبع:

1401/05/14
11:45:35
5.0 / ۵
549
تگهای خبر: آموزش , تصویر , سینما , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,288
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 32,767